{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Ufrivillig abort. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Bliver lige nød til at komme ud med det.

Jeg er, eller var, ca. 6 uger henne, da jeg forlangte at få taget boldprøver, fordi jeg følte at tingene ikke var som det skulle være og jeg pletblødte.

Jeg fik så taget 2 blodprøver, med 2 dages mellemrum, for at tjekke hormontallet, og i dag fik jeg dommen af gynækologen - jeg er i gang med at abortere.

Hormontallet var faldet drastisk på de 2 dage, så der er ingen tvivl.
Jeg skal så ha taget en blodprøve mere om 14 dage, for at tjekke om jeg har fået blødt det hele ud.

Selvom graviditeten ikke var planlagt, var den meget velkommen, så kæresten og jeg er temmelig ulykkelige lige nu.

Som lægen siger, så er det jo bare "op på hesten" igen, og det har han jo ret i.
Vidste godt, at det kunne ske, men tænkte, "Hvorfor skulle det ske for mig", men det gjorde det så.

Det er ikke særlig rart, at se blodet når jeg går på toiltettet, for det skulle jo havde været kæresten og mit ønskebarn.

Øv smiley .. Jeg sidder med tåre i øjnene og med en følelse af tomhed, selvom jeg godt ved at jeg bare skal komme videre og jeg er også beæret over, at jeg KAN blive gravid, når jeg ved, at der er så mange kvinder der kæmper med det.

Men alligevel ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ufrivillig abort.
  • #1   13. jan 2009 Jeg håber du kommer op på hesten igen som lægen siger... selv om det da kan være hårdt hel og lykke smiley

• #2   13. jan 2009 det er jeg ked af at høre....
    selvom det er hårdt så tænk på at aborten skyldes der villle være noget galt med fosteret- det er derfor det bliver udstødt....

håber du/ i kommer hurtigt over det....

• #3   13. jan 2009 Sender dig en trøster. Puha det må ikke være sjovt, en hver gravids mareridt.

• #4   13. jan 2009 Tak Hello Maggie .. Ja, det er hårdt - men mest af alt uvirkeligt. Jeg kigger på graviditetstesten, jeg tog for 4 dage siden, hvor der er 2 streger, og jeg tænker "Jeg er sku da gravid!" , men niks ..

Anja - Det er også "rart" at vide, at det er helt naturligt, at kroppen udstøder fosteret, hvis der er noget galt med det. Vi kommer også over det, og det skal sku nok lykkes en dag. Tanken er bare lidt hård lige nu ..

• #5   13. jan 2009 Mia - Tak for trøsteren .. Ja, og jeg har hørt så meget om det, men jeg tænkte at jeg er en ung, sund og rask kvinde, som hverken lider af det ene eller andet, så hvorfor skulle det ske for mig (os) .. Jeg forstår det ikke endnu ..

• #6   13. jan 2009 maria: ja jeg føler medjer:-(

• #7   13. jan 2009 Jeg føler med dig, og ved godt der ikke er noget jeg kan skrive der trøster dig nu. Jeg mistede selv i sommers (dog først til scanning) og det er utrolig hårdt.
    Jeg kan kun trøste dig med det bliver lettere som tiden går, og synes det er en god positiv indstilling du har til det hele på trods af hvad der lige er sket.

• #8   13. jan 2009 hvis jeg skal sige en ting, så er der noget med 2 ud af 10 kvinder som taber barnet første gang, selv om det ikke er en rar tanke, så er det meget normalt at det sker, og netop hvis der er noget galt med fosteret. Jeg håber i ikke mister modet, og tag jer den tid i har behov for inden i prøver igen, nogen har det nemlig sværre ved at komme over det en andre. Et stort kram herfra

• #9   16. jan 2009 Det er jeg da ked af på dine vegne , det må være rigtig hårdt .. Håber at du bliver gravid igen med suces .. Held og lykke fremover ..

• #10   18. jan 2009 Hej. Undskyld, at jeg har været lidt fraværende herinde. Men begyndte at bløde kraftigt i onsdags og har haft mange smerter siden.
    Var til vagtlægen, og han sagde at jeg ikke behøvede en udskabning, da jeg ikke havde dannet særlig meget væv, så lige i øjeblikket holder jeg bare smerten ud og venter på, at jeg er færdig med at bløde, så vi kan komme videre igen smiley ..

OG tusind tak for jeres opmuntrene beskeder.. De varmer et sted, hvor der virkelig er brug for det ..

Kommentér på:
Ufrivillig abort.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce