{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Salg af hund {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker.
Jeg står med et problem. Mit problem er tid og penge.
Jeg vil meget gerne finde et hjem til Maggie, min lille 1 årige tæve, et sted i eller lige omkring Viborg, så jeg stadig kan "se" hende til tider. Måske komme på besøg og sige hej, eller tage med på en af jeres gåture en gang imellem.
Jeg har nogle enkelte krav til ejeren om hvordan hunden skal "passes", men skriv hvis i er interresseret. Så kan i få nogle nyere billeder af hende eller komme til at se hende IRL.
26 33 27 85. garnkage@hotmail.com
Ring eller skriv til enden mail eller mobil, så hører i fra mig hurtigt.
Prisen kan diskuteres.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af hund
  • #1   10. jan 2009 Hey
    Bare lige en lille bemærkning.
    Det er sjældent at det tjener noget formål for hverken hund eller ejer, at man gerne vil ses jævnligt.
    Hunden kan let blive forvirret, og ejeren/tidligere ejer får svært ved at "slippe" hunden.
    Håber du finder et godt hjem til den.

• #2   10. jan 2009 Ikke fordi jeg vil se hende jævnligt. Vil bare gerne have at jeg skal kunne "tjekke" op på om alt går godt osv. - Jeg snakker om sådan noget, måske en gang hver 3 mnd eller hver halve år eller sådan noget. smiley

• #3   10. jan 2009 Hendes moder er en blanding af en schæfer og en langhåret labrador og hendes fader er en rottweiler.
    Maggie har optegningerne fra hendes fader og ligner en schæfer i bygning.

• #4   10. jan 2009 Det var da træls. I lyder ellers som en rimelig oplagt familie. smiley - Hvor tager i i skoven henne?

• #5   10. jan 2009 er det ikke noget der med tiden løser sig??? jeg mener, man kan vel spare andre steder. Vi bruger desuden hundefoderet fra Lidl (den dyreste af dem 50kr for 5kg) bare min tanke. jeg har selv 2 "Genbrugshunde" skønne hunde, men det kræver altså mere at være 2. gangsejer smiley overvej det. tror bestemt en hund har bedre af i en periode ikke at blive brugt den tid på som den fortjener, frem for at ricikere at ende som kastebold- det var vores simba til vi fik ham. Vi var 4. ejer og han var kun ½år. Maggie derimod er vi 2. ejer til og zeus har vi haft fra hvalp.
    Misforstå mig ikke, men tænk dig rigtig godt om og overvej ALLE muligheder både for din og hundens skyld smiley

• #6   10. jan 2009 Jeg har virkelig overvejet det ufattelig meget. Har overvejet det i 3 måneder. Jeg er ikke hjemme fra kl 7.45-15.15 samt fra kl 17-22 hver dag. Derudover sover jeg fra kl 01.00-6.45, så det er begrænset hvor meget tid jeg har til hende. Jeg synes virkelig det er synd for hende. Jeg har 2 jobs samt skole, og jeg har self, også de penge der skal til for at hun får det rigtige foder, det går bare lidt udover min levetilstand. Jeg vil uden tvivl komme til at savne Maggie på alle måder. Hun har været mit liv de sidste 10 måneder, så det er bestemt ikke af egen god vilje at jeg vil af med hende.
    Jeg er bare ret så sikker på der er en familie derude hvor Maggie ville få det hun fortjener. Den plads hun mangler og de omgivelser som hun behøver..

• #7   10. jan 2009 hvor længe skal du gå i skole før du er færdig???

• #8   10. jan 2009 Et halvt år. Så tager jeg et sabbath år hvor jeg får mig fuldtidsarbejde samt de andre arbejde jeg har. Efter det flytter jeg til Århus og starter på uni, og får mig noget eftermiddag/aften arbejde. Så jeg får ikke tid til at have hund før om 6½ år. Lidt synd at lade hende leve sådan så længe.

• #9   10. jan 2009 Det var da træls. Kan se i har et godt tag på hunde, og det har hun virkelig brug for. Hun er teenager lige nu, og gør lige præcis hvad der passer efter hendes hovede. smiley

• #10   10. jan 2009 hehe - det lyder godt smiley

Hvor gammel er du og hvor mange er i, i dit hjem?

• #11   10. jan 2009 Lyder meget godt. smiley

• #12   10. jan 2009 Hun er ufattelig legesyg. Helt vildt.

Kommentér på:
Salg af hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce