Beagle

Beagle

Medlemmer: 169
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Beagle træf igen Beagle træf igen

Er jeg virkelig den eneste der syntes det var fedt da vi havde træf sidst??! Skal vi ikke gentage succesen?! Mia har vist ikke fået lavet hegn endnu... Så hvis nogle kan anbefale en god hundeskov (medmindre vi skal tage Silkeborg igen) så syntes jeg da vi skal prøve at stable noget på benene her i det nye år??! (Mickey Dennis og Mette er jo ikke på hg mere men jeg skal nok informere dem)..... Kom frisk kom glad med foreslag til sted og dato???!

Rita

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beagle træf igen
  • #1   29. dec 2008 ihh vi vil gerne mødes igen i hvert fald.. har ik lige foreslag til hvor eller hvornår, men måske i nordjylland smiley hehe

• #2   29. dec 2008 Ida>>> nu er nordjylland jo STOR... lidt mere konkret og er der evt en passende hundeskov i kan anbefale?!

• #3   29. dec 2008 jeg kender ik rigtig hundeskovene i norjylland, jeg sys jo den i silkeborg var rigtig fed da man jo ku grille udenfor, så altså hvis vi planlægger det i god tid (så vi der ik har bil=mig) kan finde ud af transport, min mor plejer gerne køre smiley hehe.. det var i hvert fald rigtig hyggeligt sidst... smiley

• #4   29. dec 2008 Jow... meen mon ikke også der er gode hundeskove med faciliteter andre steder (det er jo ikke lige grill vejer her i jan/feb..hi hi)???! jeg er ihvertfald åben...Og vi kan godt køre... Syntes det skal være et sted hvor vi får flest mulige beagler med....

• #5   30. dec 2008 Vi er da ihvertfald friske.. Vi er halvt færdige med indhegningen, men regner stærkt med det ikke varer lang tid før vi er helt færdige.. Nu skal der snart ske noget..

• #6   30. dec 2008 Anne>>> oG Sofus syntes det kunne være vildt sjovt at møde Sofus... hi hi også begge fra 2005?!

• #7   30. dec 2008 Har Anton en god og størrelses mæssigt passende hundeskov?! Der er jo da også nogle stykker fra nordvestjylland...så så vil have det lidt lettere?! Og vi kører altså gerne til Herning..... Men hvis folk stemmer på Silkeborg er det også helt fint... Kom bare med indput... Også ved jeg at nogle arbejder i weekenderne... Så skal vi ikke lade dem afgøre datoen?! (foreslå dog en lørdag)..

• #8   30. dec 2008 Vi syntes det ser spændede ud... Det er Sofus klar på... Er der evt nogle borde bænkesæt udenfor hvis vi tager noget kaffe/kakao med??!

Så mangler vi vel kun en dato, hvis der er stemning for den hundeskov??!

• #9   30. dec 2008 ja ja... men vi kan vel stue os lidt samme eller sidde på skift... Det er alligevel for koldt at sidde for længe..

• #10   2. jan 2009 Ved ikke om januar måske er for kort varsel??! Der er jo mange der har en masse planer/arbejde at tage hensyn til.... Men hvad siger folk?! Syntes ikke der er så mange der skriver i tråden???! Kom nu ud af busken...og lad os mødes!

• #11   2. jan 2009 Har netop modtaget den der fra Dennis og Mette med Mickey i Aalborg::
    Ja da.. vi er klar. Vi har en rigtig god og stor hundeskov i Aalborg, men tvivler på der er nogen som gider køre helt herop.
    Vi kan foreløbig weekenderne uge 2, 4, 6, 8 og 9. Men Dennis skal spille pool nogle af lørdagene i de uger.

• #12   5. jan 2009 Mig og Diesel er friske hvis det bliver Herning :o)

• #13   5. jan 2009 Næææh Diesel har vi vist ikke set før... Det lyder rigtig godt Maria... Han er godt nok en lille charme trold...*SS*

• #14   5. jan 2009 hej folkens, det er længe siden jeg har været på, så derfor er der først lyd nu..... Jeg vil gerne være med sammen med luna, men der er en del men'er, for jeg skal føde til marts, så jo tættere vi kommer på d 20.3 jo mindre kan jeg. jeg kan heller ikke den sidste weekend i januar, eller d 20-21-22 februar. og hvis vi kan køre i bil med nogen vil det være det fedeste, da der ikke er så mange mønter på kistebunden. Jeg bor stadig i odense, men kan sagtens komme til jylland... så hvis puslespillet kan gå op er vi klar smiley

• #15   5. jan 2009 og jeg er nok egentlig lettere at få fat på, på min mobil....rita har nummeret...

• #16   6. jan 2009 Puuuh det ser godt nok ud til at blive noget af et puslespil det her....
    Hvis vi nu starter med at udelukke Januar fordi den alligevel er gået inden tingene er faldet på plads... Den eneste uge i Feb. Anne kan er d. 14-15 og der kan Mickey ikke..Og ryger vi ind i marts som kommer vi pludselig MEGET tæt på at Luna skal være "storesøster", medmindre vi evt. snakker søndag d. 1 marts?! Men det ved jeg ikke hvad folk siger til...En søndag osv?!

Også må Anton også lige melde nogle datoer..Det er jo ham der skal være førerhund...Det er hans skov... hi hi!

• #17   6. jan 2009 Der er jo så den mulighed at vi afholder 2 træf forholdsvis tæt dato mæssigt efter hinanden... også kommer bare på begge datoer hvis man kan eller 1 hvis man "kun" kan der?! Så er der igen åbent for at den ene bliver i Herning (er det lagt fast med 1 i Herning??) og den anden kunne så evt være et andet sted.. Nordjylland/Fyn eller hvor vi nu kan tiltrække flest folk... Nu ved jeg ikke helt præcist hvor folk bor (bor selv 12 km uden for Silkeborg) men en evt samkørsel kan vi vel også snakke sammen om... Anne og jeg har snakket om at køre sammen til Herning... Vi har selv en ford focus stationcar hvor bagagerummet er "fyldt" med hundebur så der godt kan være 1-2 beagler udover Sofus.... Men kære beagle venner kom med nogle inputs....

P.S. Charlotte og Luna hvis i kommer med tog herop tror jeg godt vi kan logge Anne til at køre forbi Silkeborg station hvis vi kan være 1 pers. og 1 beagle ekstra i hendes bil...Kan der det Anne??!

• #18   6. jan 2009 Tror måske bare Luna er skøde hund ced Charlotte?! Hun er en lille vimmer en... men kvik..! Hvad siger du charlotte?! Ved jo så heller ikke om de kommer...Der er jo et stk. vej fra Odense

• #19   7. jan 2009 Anton kan godt... hmm mon han kommer ude 2 benede... eller kan de også??! HI HI... nej undskyld!

• #20   8. jan 2009 Sanne>>> Det er da ikke nødvendigt... Alle ved da han skal være hjemme 17:30 til børnetime..... HA HA!

• #21   10. jan 2009 hej igen smiley Altså jeg er frisk d 1. marts og luna bruger taske når vi kører, så hvis vi kan blive samlet op på silkeborg st vil det være super. Der er faktisk også den mulighed at lunas beagel veninde Shoko + mor Marianne kan lokkes til at tage med, og at vi så lige låner hendes lillebrors bil og kører hele vejen... Men den kan jeg lige arbejde på hvis datoen er fast...? Og så bliver jeg nok nødt til at tage det forbehold at vi ikke kommer hvis jeg går i fødsel eller lægen siger: bliv på sofaen! Men det satser vi på ikke sker smiley

• #22   10. jan 2009 Charlotte>> en ekstra beagle vov... JA for pokker da.. Kunne du ikke lige arbejde på det... VI ELSKER BEAGLER...jo flere jo bedre??!

Men hvad siger i alle sammen Herning d. 1 marts?! For eller imodt? Kan eller kan ikke???!

Rita

• #23   10. jan 2009 jeg skal lige tjekke med min mor + kalender og så vender jeg tilbage smiley

• #24   10. jan 2009 chancerne for at mig, freja + min mor kommer er gode, hun vil arbejde på at få fri smiley hehe.. vi vil rigtig gerne mødes med jeg igen og møde jer vi ik har set før smiley

• #25   10. jan 2009 ja anton han savner jo nok sin freja smiley hehe

• #26   10. jan 2009 jeg håber os på hun kommer i løbetid inden, hun skulle gerne komme i løb her sidst i jan/ start feb... ellers så har hun lært at sige fra når de er nok, min bror har en stor han hvalp der ik kan lade hende være, men nu hun begyndt at sige fra! gjorde hun ellers ik før.. :0

• #27   10. jan 2009 jeg glæder mig os til at se jer, så kan i os se hvor stor freja er blevet, jeg sys i hvert fald hun er blevet stor, men hun er jo stadig lille af sin race smiley hehe

• #28   10. jan 2009 Det lyder som 3 stk Sofus'er... HOLD da op en kalden på Sofus.... HA HA.. Glæder mig allerede HELT VILDT!

• #29   10. jan 2009 Betyder det at jeg godt kan skrive til Mickey (Dennis og Mette) som ikke er her på hg mere at det bliver den 1 marts ved Herning?????!?!

Og et tidspunkt?! Hvad siger i?!

• #30   10. jan 2009 Det lyder da til vi kan skrabe en del sammen...
    Hvad siger Aiya og "bette ski'" (Zila) ??!

• #31   11. jan 2009 Sanne>>> tjah det var en af de svære jeg bliver vist hentet) men sådan at folk ikke skal alt for tidligt op men også sådan at de kan tumle inden det bliver mørkt..!

• #32   11. jan 2009 altså for mig og mor tager det to timer derned, men skal det være formiddag/middag eller, der var ik nogen steder man ku sidde var der? for så kunne man jo ha spist middagsmad der....

• #33   11. jan 2009 Øv, der kom vi vist for sent ind i diskussionen... Gambey og mor kan ikke, da vi får besøg af en masse andre beagleklubmennesker til et kedeligt årsmøde i region vestjylland...

• #34   11. jan 2009 ej øv stine vi ville ellers os gerne ha leget med gambey.. men vi ses jo nok en anden gang så...

• #35   11. jan 2009 Ja mon ikke smiley Vi er ikke sådan til at slippe af med....!

• #36   11. jan 2009 Vi skal jo til USA, men vi er hjemme igen den 27. februar, så vi er med..

• #37   11. jan 2009 Stine>> så foreslår jeg da at du allerede nu kigger i kalender og kommer med et foreslag til næste træf måske oppe på jeres kanter?!

• #38   11. jan 2009 Yahooo Mia... godt i kommer hjem igen... vil sgu gerne se bette røv..om hun er vokset... Syntes virkelig hun klarede det flot sidst!

• #39   11. jan 2009 Rita: jeg så zila til udstilling i okt og hvor var hun bare blevet stor.. smiley men os flot smiley

men ja vi glæder os også til at se dig og pigerne igen..

• #40   11. jan 2009 Rita og Ida: Ja, hun er blevet kæmpe stor ;o) Hun er bare stadig aaaalt for tynd, men det tror jeg også pokker når hun skyder sådan i længden og højden.. Hun er næsten ligeså stor som Aiya nu..

• #41   11. jan 2009 Så har jeg lige snakket med Mickey (Dennis og Mette) De kommer også!
    Hvor mange er vi ved at være oppe på??!

• #42   11. jan 2009 Charlotte>> du står selvfølgelig på stand by.. men vi håber at du kommer og at Luna tager sin ven med....

Anne>>> dig får vil lige et peg fra når du ved nærmere ikke?!

• #43   11. jan 2009 Anne>> Håber du kæmper.. For Sofus VIL møde Sofus.. *SS*

• #44   12. jan 2009 Hej... Lige for en sikkerheds skyld. Hvor endte det med at skulle være? :o) er lige lidt langsom idag :o)

• #45   12. jan 2009 Maria>> Vi mødes her--> (link fjernet)
    (ved Herning) D. 1 marts... (tidspunkt endnu ikke fastlagt)

• #46   12. jan 2009 vi regner stærkt med at komme, men mor sku finde ud af idag eller i morgen om hun kan få fri.. vi vil komme!

• #47   12. jan 2009 Godt Ida... For Freja den smuksak er jo lige noget for herrerne... måske det kan lokke flere til....!

• #48   12. jan 2009 Jamen, Herning er jo på mine kanter... Bor i Holstebro.
    Sagen er den, at Gambey skal være storebror ligesom Luna (dog først til juni), så det bliver nok begrænset hvad vi kan diske op med af arrangemeneter i den næste fremtid smiley

• #49   13. jan 2009 Anne>>> ellers foreslår jeg da at du melder ind med "jeres" hundeskov... Så kan vi evt. mødes der til næste træf..... Du kunne jo allerede starte en ny tråd og byde ind med nogle datoer i sommerens løb...

• #50   13. jan 2009 Hej Så kan i godt regne med mig og Diesel :o)

• #51   13. jan 2009 YAHOOOOOOOOO en ny lille Diesel... Du kan godt forberede guldklumpen på en hård dag.... Der er gang i de beagler når de er samlet... hi hi!

• #52   13. jan 2009 Sofus vil gerne lige sige TILLYKKKKKKKEEE Diesel..... (han bliver 4 mdr idag)!

• #53   13. jan 2009 sanne, vi regner 99% med at komme, mig, mor og freja.. smiley måske vi sku starte en ny tråd så folk der ik har fulgt med ku få en chance for at komme os hvis de vil/kan....

• #54   13. jan 2009 vi glæder os også rigtig meget til at se jer igen og møde de "nye" smiley

• #55   14. jan 2009 Mette (Mickey) vil forsøge at logge Mickeys bror Otto med.. Skriver så snart jeg ved om han kommer også...

Tror også kun Luna og Charlotte er måske... det kommer jo an på hendes fødsel..

Kommentér på:
Beagle træf igen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce