glædelig nyhed {{forumTopicSubject}}
Vil lige dele en dejlig nyhed med jer.
Vi har kæmpet i 1½ år med en teenagemutte som vi elsker men som har raseret vores hjem og skiftet humør osv hver evig eneste dag - en rigtig bølle vaps.
JEg har gået hjemme tre uger (sygemeldt) og begyndte på arbejde i mandags.
De sidste 14 dage har chunta bare sovet når jeg ikke har været her og siden jeg startede på arbejde har han været som en drøm - i morges da jeg var ved at gøre mig klar til at skulle gå tog han selv sit legetøj og gik ud og lagde sig i gangen hvor han ligger når han er alene.
Tidligere har han skulle vise muskler når der var en anden hund som brummede eller gøede af ham - den sidste uge har der kun været en hund som kunne få chunta til at brumme!
Jeg er den stolteste muttemor - det er så fedt at gå med sin hund - se der kommer en gal tæppetisser gøende ved siden af .- se ens hund kigge for derefter at snuse videre!
Det er så fedt at komme hjem til en mutte med søvn i øjnene som kender rutinen og går hen til have døren, går ud og tygger lidt i det gamle ben ti min inden han beder om at komme ind også kan vi sige goddag!
Åh hvor er jeg bare glad for at være muttemor!
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 1.124
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 78
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
Håber min historie giver glæde og håb til dem der står med teenage mutter - men jeg føler mig også lidt masokistisk for overvejer nu at få en mutte mere også skla jeg jo igennem det en gang til
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.655
glædelig nyhed
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside