971 visninger
|
Oprettet:
mopser sammen alene hjemme?? {{forumTopicSubject}}
Altså nu har jeg kun tulle..
meeen jeg har da tænkt engang når tid, penge osv er til det at hun skal have en veninde at dele hverdagen med..
og så når jeg tænker på jer med flere mopse, kom jeg til at spekulere på om de kan være sammen når de alene hjemme, eller om de kan lave skade på hinanden så det ikke er godt??
om de så er i forskellige rum eller??
Men det må være super dejligt at opleve dem hygge med hinanden og bruge hinanden på en måde de ikk kan med os mennesker..
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 66 Hunde: 8 Emner: 21 Svar: 1.338
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
Jeg arbejder jo så vi er jo ikk hjemme døgnet rundt, men jeg arbejder oftes aften og kæresten dag, men har dag vagter nogle dage, så derfor er tulle jo nogle gange hjemme om dagen alene, og får vi en dag nummer to, ville det jo være super de må være sammen når de hjemme så de ikk helt alene
For hold op min samvittighed hader mig når jeg tager på dagvagter men der skal jo penge hjem for at have hus, barn hund og bil osv:) meen til gengæld er der mange dage jeg slet ikk arbejder hvor jeg nyder hele dagen med hende:)
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 801
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 256
Puha.. vi er spændte.. og så vil Donna få en rigtig legekammerat, som gider lege.
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
okt 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 25
mopser sammen alene hjemme??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside