{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

så skal de måske af {{forumTopicSubject}}

Ja nico mister måske sine elskede personlige ejendele hehe.

men ja det er hvertfal på tale her hjemme, af flere årsager, sørgeligt er det, men nok bedst for alle.

men er der nogen her inde der har prøvet det, hvordan er hanhunden lige efter sådan et indgreb, sover de meget eller hvordan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så skal de måske af
  • #1   1. dec 2008 Da RIcko fik det gjort var han mat i nogle timer efter, ellers fungerede han helt normalt. dog skulle han have krave på når jeg ikke var hjemme.

Hvorfor skal de af ?

• #2   1. dec 2008 fordi bla at han er en del agressiv og har prøvet at træne og træne ham men nyrlægen mener at der ikke sker mere før dem der kommer af, han får nogle ret aggresive anfald

har linket til en der gør det samme som ham: http://www.youtube.com/watch?v=xV7ITID0ehA&feature=related

altså der i linket ved jeg godt de er selv skyld i det.
    sådan gør nico hver gang:
    1: hvis vi giver mit far et farvel kys
    2: vil give ham sele på
    3: vil tage søvn ud af øjet
    4: hvis han ligger og sover og vi skal afsted så skal vi ha ham ud og tisse, når vi så siger skal du og tisse, så gør han det også.

jamen altså ja han gør det meget og det går ud over os alle sammen det sker faktisk minimum 1 gang om dagen nogen gange mere, og ja det stresser ham også at komme op at køre sådan.

ved godt det ikke udelukket hjælper men dyrlægen har kendt ham siden jeg fik ham og har fulgt ham i alle hans 3 år ca, og hun siger at han vil 99,9% være nemmere at komme i kontakt med når man træner osv, og hun mener at hans bestemmer tendens vil falde lidt.

det er rigtig sørgeligt at det er sådan for det er blevet sådan at det kun er min far der tager ham på tur da det er ham det går mindst ud over.

jeg har ham med til ringtræning hver tirsdag hvor det går ud over træneren :o( men ellers er jeg stoppet med at ta ham ud fordi jeg syntes ik man kan byde andre det der.

det er absolut ikke den nemmeste udvej vi prøver her, men ja dyrlægen mener også det er bedst for hans helbred idet vi nedsætter det med at han vil være førehund osv og så undgår vi måske de mange anfald og det er meget sundere for ham.

jeg havde håbet det bare kunne trænes væk og han kunne blive en fin ustillings hund for han er jo rigtig smuk, men ja syntes det løb er ved at være kørt.

• #3   1. dec 2008 Hvis han er bare lidt som den i filmen forstår jeg godt... Det ihvertfald ikke sjovt..:S

• #4   1. dec 2008 Håber det hjælper smiley

• #5   1. dec 2008 det er ligepræsis sådan han er :o( og er så ked af det :o( for nico han knurre ik bare han bider også, jeg er flere gange blevet bidt bla i hovedet og det gør ondt selvom han er lille.

• #6   1. dec 2008 hvis det ikke går væk, så sagde dyrlægen at det hvertfal er nemmere at træne med ham når han ikke hele tiden er oppe at køre osv

• #7   1. dec 2008 Har lige sendt en PB til dig ;o)

Kommentér på:
så skal de måske af

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce