14. aug 2007 Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
3. lømmel alder {{forumTopicSubject}}
Øjjj er det kun mig der har en hund, som er i sit 3. lømmel alder.. Loke bliver 2 om en månedes tid og kan allerede mærke og se på ham, at den er ved at snige sig på. Han er begyndt at hør dårlig igen, når vi er ude. Han er blevet meget mere dominant og vi skal virkelig være efter ham, for at det ikke udvikler sig til slagsmål. Når vi er i skoven (hundetræf) med ham, så kan jeg virkelig se hvordan han render rundt og forsøger at opsnuse eller opfordre til ballade... Han er også begyndt at trække når vi går tur igen... Ejjj elser gik ellers og nød at han endelig var sådan som jeg ville have ham.. Havde næsten glemt at vi skulle igennem denne tur en gang til.. Håber ikke det var så længe, som sidst..
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.494
Men da hvalpene var væk, kom hun ellers efter det.
Generelt er hun jo én af de sværeste racer, men nu er jeg hendes 8 hjem, så dét har bestemt ikke gjort det bedre.
Det værste er nok, at hun stikker af. Det gør hun dog stadig, hvisa hun kan komme til det, men med de rette forholdsregler, kan hun ikke :o)
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
Ja det er træls med hunde som stikker af.. Loke løber ikke længer væk ende man som regl kan kalde ham til sig igen. Han løber heller ikke længer væk ende han selv kan se/hør sin mor.. Han er frygtelig mor glad, men har høret at det skulle ligge meget til rotte delen i ham.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Hvor ligger den i midten ??
aug 2007
Så vidt jeg har forstået er de det 1. gang når de bliver kønsmodne også når de er omkring 1-1½ års alderen og sidste gang når de er 2 års alderen.
Han kun høret den som Den 3. lømmelalder.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.329
Ha ha ha , men det er vist ikke helt løgn - thi hi
Cecilia L
OK, har aldrig hørt om den i midten, men så ligner det jo nok mest Mette's svar fra 8-10 måneder og til de er 2 år
aug 2007
Ja det er det nok.. Fik bare ikke set hvad hun havde skrevet, før efter jeg havde sendt mit.
3. lømmel alder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside