{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Nye skøre billeder {{forumTopicSubject}}

Tjek vores nye billeder af Rosa ud, bl.a et hvor hun leger " mor kommer og tager den" ( Finder nogle af vores ting og suser ind under sengen så vi ikke kan tage den fra hende), så er der et hvor hun har kilet sig fast i sofaen og et hvor hun har fundet en tape rulle og prøver på at spise den :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye skøre billeder
  • #1   24. nov 2008 Gode billeder, men også en lidt farlig leg...... især hvis hun får spist noget af det.

• #2   24. nov 2008 Ja, men det gode er at hun aldrig tygger på det! Hun gør det udelukkende fordi hun ved det er vores og for at drille os :o)

• #3   24. nov 2008 Det nok ikk så smart en lov, for hvis hun får lov at tage noget og slippe afsted med det, vil hun ALTID huske at det kan hun få lov til og senere vi i måske have problemer med at få giftige ting eller noget andet hun tager for hun ved jo det en sjov leg i leger når hun tager noget hun godt ved ikk er hendes.. legen er fin hvis det kun var hendes egne ting.. men intet andet..

bare lige en tanke

• #4   24. nov 2008 Tak for jeres kommentarer, jeg var nu bare interesseret i at i skulle kigge på billederne, og ikke vurdere om vores lege er farlige eller ej!!

Det er jo så bare op til os ikke at have noget GIFTIGT og FARLIGT til at ligge fremme!!!!!

• #5   24. nov 2008 Rikke man er vel altid som hunde ejer glad for info og viden det kan hjælpe ens hunde.. jeg tager ihvertfald mod alle gode råd og så kan jeg bruge dem som jeg vil..

• #6   24. nov 2008 Ja, men jeg er jo heller ikke interesseret i at skade min hund på nogen måde, så hvis jeg vurdere at noget er farligt for hende eller kan skade hende, kunne jeg aldrig finde på at gøre det! Men kan se det er noget hun nyder, det at være i centrum, så den glæde vil jeg ikke tage fra hende!

Kommentér på:
Nye skøre billeder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce