{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

hvad dækker forsikringen? {{forumTopicSubject}}

hva dækker jeres forsikringer mht allergi? jeg er i tvivl om forsikringen dækker hybosensibiliseringen (staves) når jeg skal skal give vaccinerne? der står i min papire at de dækker medicin som der bliver givet på dyrlæge kliniken, men ikke medicin på recept... jeg vil ringe til dem i morgen men ville bare høre om nogen ved om de dækker det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad dækker forsikringen?
  • #1   23. nov 2008 Mit forsikringsselskab dækker ikke selve vaccinen, da den jo går ind under medicin. Til gengæld dækkede de diverse undersøgelser af blodprøver osv., som absolut var den dyreste post.
    Selve vaccinen har kostet 900 kr. for et helt år for os...

• #2   23. nov 2008 900kr for alle vaccinerne? min dyrlæge sagde at den første vaccine koster 800kr og så blev den lidt billigere, men nu har jeg ventet 3uger på at de skal ringe og sige de er kommet så hun kan komme i gang med behandling. og jeg aner ik rigtig noget om hvor mange og hvor tit hun skal have dem? smiley så skal os have ringet til dyrlægerne,,,,

• #3   23. nov 2008 Mit forsikrings selskab dækker 80% af det hele, også af vaccinen men dog ikke af specialfoderet ;o)

• #4   23. nov 2008 karina, hvor har du forsikring? jeg har i Danske forsikring, under top danmark... jeg sys ik at det står særlig tydeligt nogen steder hva de dækker... smiley

• #6   24. nov 2008 Min dækkede hyposensibiliseringen - men kun "et forløb"....

• #7   24. nov 2008 Jeg betalte 3700 kr. for konsultation, blodprøver vacc osv. Jeg fik ca. 2700 tilbage fra forsikringen...

• #8   24. nov 2008 jeg må vist heller ringere og høre om de dækker hyposensibiliseringen...

• #9   24. nov 2008 "karina, hvor har du forsikring? jeg har i Danske forsikring, under top danmark... jeg sys ik at det står særlig tydeligt nogen steder hva de dækker... "

Undskyld at jeg først så dit spørgsmål nu.

Jeg er forsikret her:

http://www.dyrekassen.dk/?DK/HUND/SYGEFORSIKRING.aspx

• #10   25. nov 2008 jeh har haft ringet til min forsikring og de dækker ikke vaccinerne da det er medicin jeg får udleveret og selv skal give hende.. men forstår så ikke at det på deres hjemmeside står at de dækker sygdom og behandlingen af sygdommen.. smiley vaccinerne er jo hendes behandling.....

• #11   25. nov 2008 overvejer da helt klart at skifte til dyrkassen efter at have læst om deres forsikring på hjemmesiden.. min forsikringen dækker ik særlig meget i forhold til dem... og de dækker hele 23000 kr om året! min dækker kun 12000kr.. smiley det noget af en foreskel...

• #12   25. nov 2008 Jeg ville tage Alm. Brand - de har dækket ALLE Nelly's allergi regninger og dem har der været mange af!

Aldrig har de afvist en eneste en....

• #13   25. nov 2008 Som sagt så har dyrekassen dækket de 80% både på medicin, blodprøv og vaccine, de var helt ligeglade med at jeg selv vaccinerede hende.

Men er det ikke problematisk at skifte EFTER ens hund har fået en diagnose?

Jeg har ladet mig fortælle at hvis man VED at ens hund er syg inden man skifter kan man godt skifte, men uden at den nye forsikring dækker behandlingen af den "gamle" sygdom.

Jeg ved så ikke om det passer, eller bare er en "and".

• #14   25. nov 2008 "jeh har haft ringet til min forsikring og de dækker ikke vaccinerne da det er medicin jeg får udleveret og selv skal give hende.. men forstår så ikke at det på deres hjemmeside står at de dækker sygdom og behandlingen af sygdommen.. smiley vaccinerne er jo hendes behandling....."

Jamen hvis de dækker vaccinerne hvis det er dyrelægen der giver dem, så ville jeg da 1. ringe og snakke med dem igen og høre ad om det virkelig forholder sig sådan og 2. hvis det gør, så overveje om det kan betale sig for dig at få dyrelægen til at vaccinere.

Det kan da ikke være rigtigt at de vil betale hvis det gøres af dyrelægen (det kommer jo til at koste dem mere på den måde), men ikke hvis du selv gør det - som jo alt andet lige, vil være billigere for selskabet!

• #15   22. jan 2009 Vi har også alm brand.. De har altid dækket Codys hybosensibiliseringen fuldt ud (80% af regningen dog ikke de første 300kr)
    Mener dog at alm brand ikke dækker allergibehandling på nogle racer der i blandt Fransk Bulldog...

Kommentér på:
hvad dækker forsikringen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce