{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Hej gruppemedlemmer..

Hvilke foder giver I til jeres hunde?

Lige for tiden bruger jeg Royal Canin Mini til Sonja, men over vejer at bruge Royal Canin Beauty eller Eukanuba Adult med ekstra ris og lam på grund af tør hud og mat pels. (hun er godt nok ruhåret).

Sonja har tabt sig efter fødsel så hun nu er pæn - før var hun buttet. Så fodermængden spiller også ind da hun nu får ca.193g. tørkost med RC. mens Eukanuba vejleder til 115g. for 10kg. hund..

Hjælp mig lige her tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   21. nov 2008 *Så fodermængden OG MÆTHEDSFONEMMELSEN spiller ind..

• #2   21. nov 2008 Sonja havde generelt dårlig mave hver anden måned nogle gange oftere da jeg fodrede med Pedigree, men det er heldigvid holdt op da jeg gik over til RC.

Har lige læst på følgende link: (link fjernet) at der indeholder antioxidanter i Eukanuba, då det holder jeg mig langt væk fra!

• #3   21. nov 2008 Jeg har lige købt Olivers nye fiskeprodukt og det er Banditten helt vild med (i hvert tilfælde i øjeblikket)... han er ellers en kræsenpind og vi har været igennem lidt forskelligt...

• #4   21. nov 2008 Britta P:
    Må jeg spørge hvorfor du ikke køber racespicifikt foder til dine Yorkshire Terriers?.. Er bare nysgerrig for jeg har det sådan at jeg bedst kan lide at der er et billede af hunden på.. hehe..

• #5   21. nov 2008 Jeg fodre med Regal , og det er fordi jeg syntes de af mine hunde der fælder,fælder mindre og pelsen er pænere...

• #6   21. nov 2008 Sonja fællede også i begyndelsen af efteråret og der trimmede jeg hende (rev de løse hår af).. Hun blev meget tyndhåret men hun ser sundere ud og hendes hud har også fået mere luft.. Men visse steder er den ret tør, så tror jeg prøver med RC Beauty.

• #8   22. nov 2008 Jeg har haft rigtig dårlige oplevelser med pedigree, blandt andet opkast, tør hud, mat pels, mere afføring, og minimum energi (hun var virkelig ikke aktiv, hverken ved leg, gåtur, o.a.)..

Men der er også stor forskel på hundemaver og hvilken foder de kører bedst på.. Det med en spiseskefuld olie i tørkosten bruger jeg også meget af og det hjælper virkelig på glansen.

• #10   22. nov 2008 Trine.... Hvis din hund har generalt dårlig mave, kan jeg anbefale orijen...
    Det er et foder med rene produkter og 75% kød og uden korn. Specielt lavet til sarte hunde.

Men det vigtigeste er at foderet ikke indeholder korn. Korn er årsagen til mange dårlige maver og allergi.

Det er vigtig altid at læse på ens foder om det indeholder korn. uanset hvad det hedder.

• #11   22. nov 2008 Hun har ikke dårlig mave længere efter jeg skiftede til RC Mini, men en smule tør hud...

Kommentér på:
Foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce