{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. barf
  • #1   17. nov 2008 Jeg råfodre mine hunde...
    Og de elsker det virkelig... Det er en fornøjelse at se sine hunde så glad for deres mad;o)
    Min hanhund har jeg kæmpet en brag kamp med for at få ham til at tage på i vægt, da jeg begyndte at rådfodre ham, tog han ca. 4,5 kg på i løbet af 6 uger... Synes selv han er blevet rigtig lækker nu, han er ligesom han skal være...

Jeg giver ca. 1000 kr om måneden for begge mine hunde...
    Man kan jo købe stort ind, så får man nogle gode mængde rabat.
    Jeg handler hos en forhandler under www.rigtighundemad.dk

• #2   17. nov 2008 Jeg kan også kun anbefale det, vi har kun kørt på det i en månede, men kan allerede se et resultat.. Vores hund spiser den mængde mad den skal nu og hun elsker når det bliver serveret.. Vi købte ind for 400 sidste gang og der skulle være til en månede men der er til mere end en månede hva jeg kan se, så ved ikke hvad vi bruger for endnu..
    Jeg handler også hos rigtighundemad.dk, dem i Vadum/vodskov har givet mig en rigtig god vejledning og opstart.. Jeg bekymrede mig også ligesom dig fordi vores også kun har fået tørkost, men det gør jeg ikke længere..

• #3   17. nov 2008 betina v:

Hvor meget vejer dine hunde?

hvor meget får de af foder om dagen?

Kan man foder to gange om dagen med det? ved du det?!? smiley

Men der er bare det med maggi at hun gerne skulle ned på de 30 kilo, så hun må ikka tage på!

• #4   17. nov 2008 Janni:
    Tyson vejer 44 kg og får 1 kg om dagen
    Buffy vejer 37 kg og får ca. 800 g om dagen

I startet fodrede jeg to gange om dagen, men det gør jeg ikke længere nu får de kun mad en gang om dagen...
    Hunden har bedst af at man kun fodre engang om dagen...

Hvis hun skal ned og veje 30 kg, vil jeg mene du skal fodre hende efter at hun vejede 30 kg.

Hvor bor du henne?
    For så kan jeg måske hjælpe med at finde en forhandler af rigtighundemad i nærheden af dig...
    De er rigtig søde til at hjælpe;o)

• #5   17. nov 2008 Hvorfor har hunden kun godt af og få foder 1 gang om dagen ?

• #6   17. nov 2008 Betina:

Jeg bor i vestbjerg lige nu, men flytter til sulsted i næsten månede.

Men ved der er en der forhandler det i gug. Men det kunne da være ret at finde en tætter på smiley

• #7   17. nov 2008 så skal hundenes maver ikke arbejde hele dagen...

• #8   17. nov 2008 Men tror bare hunden fordøjer lettere, prøv at forestil dig vi skulle spise alt vores mad på engang så ville vi jo være sulten sidste på dagen..

Jamen så er dem i vodskov/vadum jo tæt nok på hvis du flytter til sulsted..

• #9   17. nov 2008 Janni:
    Tror ikke du får dem tættere på;o)

Anne-sofie:
    En hunds mave er slet ikke bygget op som vores...
    De kan sagtens nøjes med at spise råt hver anden dag, altså så vil min hanhun skulle have 2kg råt hver anden dag...

• #10   17. nov 2008 Ja ved godt det der med de har faste dage, men det bruger vi ikke..

• #11   18. nov 2008 Det er bedst at fodre en gang om dagen, når hunden har fordøjet sin mad begynder leveren at arbejde.(som den hos hunden er indrettet til, en hund forbrænder fedt og ikke som os både muskler og fedt når den ikke får mad hele tiden, derfor vil den også finde sin normale vægt. En hund kan ikke føle sult på samme måde som os, da deres blodsukker ikke falder) Hvis man fodre flere gange hver dag vil hundens organer ikke komme til at arbejde på den måde som de skal.

Kommentér på:
Ang. barf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce