{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

2 hunde sammen {{forumTopicSubject}}

Vi har jo Asti som er en alfa hund og vil gerne bestemme, gør hun det er der bestemt ingen problemer sammen med andre hunde.
Vi overvejer at få en hund mere, måske en labrador/golden retriever. VI er klar over at den skal have et blidere sind end Asti og ikke være alfahunden i kuldet. Men er det så lige meget om det er en hanhund eller en tæve? Er der nogle der har erfaringer med det? hvis det bliver en hanhund vil den blive kastereret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 hunde sammen
  • #1   21. jul 2009 Hej:)

    Som regl,er det altid Tæve som styrer og bestemmer,selvom man har 2 hunde en af hver smiley

    Jeg tror i jeres situation, skulle det være jer som ejer, som overtager styringen og ikk en anden hund.
    Manved aldrig om den anden hund er stærkere eller ej.
    Har man 2 tæver sammen, kan det godt gå, men det lyder som om jeres tæve er meget bestemmene, og så vil de 2 tæver måske have magt kampe hele tiden.
    Jeg har en han og en tæve, men i den flok er det mig som er alfa tæven, og det ved de begge godt.
    Hvis min hanhund er for grov ved min tæve, er det mig som går imellem som en leder, og viser at det ikke er okay.
    Men men, det er jo bare min holdning smiley
    Måske skulle i tale med en hunde psykolog evt før i anskaffer jer en anden hund.
    Måske har de en ide på hvad der kan ændres, for det ville jo være syndt at få en anden hund på baggrund af en bestemmene tæve. og ikke fordi i måske ønsker en ekstra hund?

    Men nu ved jeg som sagt ikke hvor meget lov Asti for lov at bestemme derhjemme, men hos mig, er det mig som leder, og det er super rart.
    Husk at selvom en hund får regler osv, bliver de ikke kede af det osv, det er faktisk bedst for en hund at vide hvad den må og ikke må.
    Men jeg ville bare dele dette med jer, og håber i finder ud af det:)
    Mange hilsner Maja




Kommentér på:
2 hunde sammen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce