stupide hundeejer {{forumTopicSubject}}
Jeg gik som jeg plejer med vores to hunde i snor- i dag er det fristende at sige HELDIGVIS en time senere end normalt da jeg kom ret sent i seng i går.
Da vi næsten er nået hjem ser jeg en gammel hund stå for sig selv lige ved siden af hovedvejen og kigge efter os. ØV tænker jeg- nu skal jeg ude og lege "dyreredder" IGEN!!!
Jeg løb bokstaveligtalt hjem resten af vejen med vores på trods af et ret så smertepræget skadet knæ, ind med hundene greb mobilen med i forbifarten og løb tilbage til å stedet.
Jeg fandt hunden på modsatte side af hovedvejen (derfor skyndte jeg mig da jeg så den gå over).
Hunden er en gammel grå labrador ting- måske blanding, ingen muskler på bagparten og ikke længere så godt gående. Jeg kalder på den og gør ved- INGEN reaktion fra hunden. Først da jeg når op på siden af den registrerer den mig lidt. Men den er IKKE interesseret i at blive min fangst for dagen!
Jeg kan ikke gøre andet end at følge efter den roligt. Det frustrerer den nu heller ikke. Men den skal tilsyneladende hjem ad igen. Dermed skal den jo krydse hovedvejen IGEN. Og der h´kører altså biler, og i pæn fart endda. Jeg ser en bil komme fra vores side og at hunden IKKE er hurtig nok. Stiller mig op som en anden sprællemand med arme og ben- HELDIGVIS registrer damen BÅDE hund OG mine fakler!!! Og stopper...
Videre over vejen efter hunden- følger den et stykke. Vi når til et hus. Mens har jeg ringet og hørt fætter i byen om han har en ide om hvems hund det er. Men nej.
Den går op til et hus med en trappe der har tre trin. Sætter sig med måsen på nederste trin med forbenene plantet på jorden.
Hmm det har hund prøvet før tænker jeg. Døren står på klem. Gad vide om der mon er sket ejeren noget... Uf tænker jeg. Står og taler med fætter. Hund vil IKKE lade mig komme op til døren og banke på! Vov vov vov lyder det og hund går i mellem mig og dør. Hmm... ENDELIGT kommer der en gut ud. Jeg forklarer ham sagen og siger pas på din hund- den har ikke halsbånd og tlf nummer mm mere på. Den gik i zig zag midt ude på vejen og jeg har lige reddet den fra at blive kørt ned!!
Jamen mange tak. IIIHHH jo det var IKKE så lidt da!!
Ergo er hunden vant til det men plejer ikke at gå helt ned til hovedvejen. Nej men det gjorde den så nu.
ØV sigerj eg abre. DUMME hundeejer.
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 87
ØV siger jeg bare!
dec 2007
dec 2007
stupide hundeejer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside