svømmesteder til hunde i Danmark {{forumTopicSubject}}
Der er flere og flere med hunde, samt dyrlæger, der anbefaler svømning til hunde som motion til raske hunde eller som en del af arbejdet med genoptræning af hunde der har brug for det.
Over hele landet skyder flere og flere svømmehaller op for hunde, så det ikke kun er en aktivitet der foregår om sommeren i landets mange søer eller i havet ved stranden.
Jeg vil gerne lave en samlet liste over landets "badeanstalter" for vore hunde, og håber derfor at nogle her fra siden, måske lige vil gå ind og kikke om du kender en svømmehal jeg ikke har fået med på oversigten.
Når listen bliver mere komplet vil jeg flytte den over på en tråd her på siden, så alle har let adgang til den.
Du kan se den foreløbige oversigt på hjemmesiden
www.hvidschaefer1.dk
På forhånd tak for hjælpen.
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 128
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 128
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 2.282
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 2.282
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 39
Nordre dyrehospital i Lystrup ved Århus, har et træningsbassin.
Derudover en af deres dyrlæger efteruddannet i kiropraktik på hunde, og en af deres vet.sygeplejersker har en dyremassage uddannelse.
Deres hjemmeside er www.nordredyrehospital.dk
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Der er indtil nu 21 forskellige steder i landet hvor der er mulighed for at svømme med ens hund.
Tak for de mange gode tips som er ført på oversigten. håber på endnu flere har et sted hvor der er en "badeanstalt" hvor hunde kan svømme.
Når der er lidt flere med på listen ligger jeg den samlede liste úd på vores gruppe, så alle har let adgang til den. Hvis nogle bruge listen til jeres egen hjemmeside er det selvfølgelig helt OK.
Mange svømme hilsner
Frank
nov 2008
Følger: 2 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 31
Kan se at du har været så flink at skrive min hundesvømmehal ( www.Elsang.dk) på listen:-) Mange tak for det!
Jeg synes dog at det er utroligt svært at læse med den gule skrift! Kunne du måske ændre farven til en mere let læselig farve, som sort el blå?
Mvh Lene
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 149 Svar: 360
Tak for jeres kommentarer, og også tak til Lene for at du var opmærksom på at farven ikke var så læse venlig, så den har jeg selvfølgelig straks ændret.
Hvis der er andre der har gode forslag til forbedringer, billeder eller andre haller hvor hunde kan svømme, så skriv endelig lige til mig her på siden eller send en HP
I må alle have en god jul sammen med jere "våde hunde".
Hilsen fra julehundene Nero, Rolf, Bambie og Frank
svømmesteder til hunde i Danmark
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside