{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING / Hvalpe år 2008 BASTA {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Efterlysning - Vodskov, Nordjylland

Hej

Vi er de glade ejere af vores lille Shih tzu ( Rikke ) som er købt hos SVINDLERNE i Vodskov. BASTA.

Vi er meget ulykkelige efter at have set Basta programmet i går og har fået tid hos dyrlægen til tjek af vores hund om den evt skulle fejle noget. Vi købte den i August måned 2008 og de oplyste os om den var født i Maj måned.

Vi søger andre som også har købt deres lille Shih tzu samme sted som os så vi kan følge hinanden. Håber der er andre der står frem i lyset.

Vi kan oplyse vores er en meget glad hund og den ser IKKE ud til at fejle noget som helst.

Det kunne være sjovt at finde "Rikke´s" søster og brødre :o)

PS. DETTE ER IKKE OPRETTET TIL DISKOTION MEN FOR AT FINDE RIKKE`S SØSKENE !!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING / Hvalpe år 2008 BASTA
  • Rene J
    Rene J Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Svar: 4
    #1   14. nov 2008 Jeg ved at dette ikke er en diskution, så jeg undskylder min forespørgsel, men jeg er intresseret i at høre om hvilken historie du (og eventuelle andre der svare på dette forum post) fik om forældrene til hvalpen du købte. Var hvalpen af egen avl (og de viste forældrene til dig) eller var den købt/importeret et andet sted fra? Undskyld smiley

• #2   3. dec 2008 hej max j . jeg René L har kært en ven i august/sept op og købe en hvalp i vodskov ved samme mand den kom til dyrlæge og var underernæret og andre ting du kan kontakte mig hvis du vil på renelausten.dk@fibermail.dk
    og desv .er han forsat med at handle

Kommentér på:
EFTERLYSNING / Hvalpe år 2008 BASTA

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce