{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Træning til udstilling. {{forumTopicSubject}}

Ja.. så er der det med udstilling.

Vores mopspige Donna komme først med til næste år, da vi ikke har haft mulighed for at stille hende før...

Men hvordan træner man til en udstilling..??

Donna kan sitte og kan næsten dække.. hun kan gå nogenlunde på venstre side af mig, men hun er meget madglad (og jeg mener MEGET madglad) så man skal bruge en del tid på at for hende "ned" fordi hun bliver så vild over godbidderne..

Jeg har lært hende at sitte når jeg stopper op.. men er det forkert.. og hvordan træner man dem til at stå pænt.. ??

Gode råd søges..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning til udstilling.
  • #1   13. nov 2008 Altså det der med at blive rørt ved.. det elsker hun.. men hun vil så gerne lege og bider altid i ens fingre. Så til en udstilling kunne jeg godt forstille mig, at skal de pille ved hende, så kan hun slet ikke stå stille.. hun er helt fjollet.

Hun går flot og bevæger sig flot også i langsom fart - så det bekymre mig ikke - det er kun det med at du skal røre ved hende og at hun skal vise tænder.. uha..

Det jeg har sværest ved med hende - det er at vise tænder og at give sele på når vi skal gå tur.. hun bliver så hyper, at hun er helt fjollet..

Hvad gør man så.. ??

• #2   14. nov 2008 Ringtræning er en rigtig god ide, det forbereder jer på udstilling...

• #3   14. nov 2008 Og det er noget der findes alle steder..??

• #4   15. nov 2008 Ja, ringtræning er en god idé, men nogle af vores venner gik også til det med deres franske bulldog, og de syntes, at det var ret dårligt, fordi man ikke lærte, hvordan man fik hunden til at gøre tingene, men lærte kun hvad de skal kunne.. Så evt. både ringtræning og lydighedstræning. Så er man i hvert fald sikker på at få både en god udstillingshund og familiehund smiley

Kommentér på:
Træning til udstilling.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce