{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herning, hvordan gik det?
  • #1   9. nov 2008 Svea blev 4. vinder i dag smiley

• #2   10. nov 2008 Vi kom for sent lørdag og søndag fik Zila kun blåt bånd.. Hun skal bare på seriøs fedekur nu.. Blev dog lidt harm på dommeren igår, da han skrev i kritikken "needs more prettyer head".. Come on, det kan godt være hun er for tynd, men pænere ansigt finder man sgu ikke..

• #3   10. nov 2008 Ej den bemærkning forstå jeg heller ikke, hun har et kønt ansigt. Så kan han skrive at hun ikke er hans type eller noget i den stil. Den var hård synes jeg.

Jeg synes du skal prøve at give hende foder 4 gange om dagen. Hvad fodrer du med lige nu? Måske man kan finde et hvalpefoder med en anden energifordeling, hvor der måske er mere fedt i...

• #4   10. nov 2008 Louise: Hun får den gule pose fra 1st Choice lige nu, men vi skal snart have købt nyt foder, så der vil jeg se om ikke jeg kan finde noget med max 24% protein og så masser af fedt istedet og så kører jeg lige en uge med hende med ris og leverpostej sammen med hendes foder, så må vi se om ikke det kan hjælpe lidt..

• #5   10. nov 2008 Mia --> Jeg kan da lige prøve at søge lidt her en af dagene, det må være muligt at finde noget så hun kan få lidt sul på sidebenene smiley

• #6   10. nov 2008 Det er bare SÅ svært med beaglehoveder synes jeg. Selvfølgelig hver dommer sin type, men meget generelt for de enelske/irske/skotske dommere, så vil de have ikke bare et sweet look, men et sweet sweet sweet look. Farverne kan vil tider have en betydninge for hvad de ser - desværre. De breeeede hvide blisser giver ofte et mere blødt udtryk, måske det var det han manglede , det er ikke til at sige.Men giv hende tid, for hverken hendes hovede eller krop er ikke færdigudviklet. Kommer hun til at ligne sin mor, kunne hun få et rigtig dejligt udtryk.

Har du fodret med 1st choice fra start eller har du prævet noget andet tidligere?

Jeg kunne "desværre" ikke selv komme i weekenden, men set ud fra resultaterne havde jeg heller ikke det mindste at gøre der. Så blev de penge sparet ;0)

• #7   11. nov 2008 Malou: Nej, hun startede på det foder vi fik fra Anna og har også været på RC.. Jeg syntes det er svært at finde et foder som de begge har en blivende interesse for.. Så hvis der er nogen der har noget de kan anbefale, så sig endelig til.. Zila skal som sagt tage lidt på og Aiya skal tabe sig..

• #8   11. nov 2008 Har ikke pt lige nogle forslag. Ruby ville ikke spise da hun var ung. Jeg kunne tælle alle hendes ribben - alligevel mente dyrlægen ikke hun var for tynd...hmmm... Men jeg måtte blande lidt råfars eller andet godt i i starten. Lige pludselig ændrede det sig og hun fik en sund appetit. Hvis Zila menget også stadig at bygge muskler på, så hun vil måske se lidt "slank" ud et godt stykke tid endnu. Det kan være hun bliver sådan en lidt smallere type som Ruby. Ikke lige det jeg foretrækker, men det er blevet meget bedre med alderen.

er hun hyper? Får hun stadig hvalpefoder? Er du md i R.Cs opdrætterklub? De har flere forskellige slags foder, så du kan da ringe og få en snak med dem og høre om de har nogle forslag...

• #9   11. nov 2008 Malou: Hun er meeeget hyper.. Ja det er hvalpefoder fra 1st Choice hun får lige nu, men Anna rådede os til at skifte til fuldfoder istedet.. Vi er ikke medlem af nogle opdrætterklubber endnu.. Har ikke lige taget mig sammen til at undersøge alt det endnu..

• #10   11. nov 2008 Hvis I skifter til fuldfoder, vil jeg anbefale RC sensible. Det er let fordøjeligt og har højere indhold af fedt osv. Det er både til hunde med sart mave, men også til højaktive hunde, og dermed også til hunde der har højt stofskifte...

• #11   11. nov 2008 Gambey fik very good lørdag..... Den dommer spilder jeg nok ikke penge på én gang til!!!!
    Søndag fik vi excelllent smiley og blev 3.v., men det kunne også kun blive bedre end dagen før!
    Vi blev og så BIS finalen. Beaglen (Gold Line's Romantic Issue) blev bedst i gruppen, men ikke placeret i BIS. Ob-La-Di's Fabbld Etiennne Navarre blev BIS2 veteran. Kennel Skansehøj blev BIS3 i opdræt og ja, så blev Katrine kåret som årets juniorhandler, så der var nok at klappe af og havde helt ondt i hænderne til sidst smiley

Kommentér på:
Herning, hvordan gik det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce