Coton de tulear

Coton de tulear

Medlemmer: 31
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så blev der født Så blev der født

Igår kl ca 17 kom en han og en hun. Alt gik bare rigtig godt, og efter bogen. Bounty passer meget godt på dem, og er meget kærlig og forsigtig.. Nu må vi se om vi kan finde de rette købere, og om vi kan nænne at sælge dem smiley Jeg har taget 4 billeder lige efter de kom, dem må jeg se om jeg kan finde ud af at ligge ind smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev der født
  • #1   9. nov 2008 Stem dem gerne lige ind smiley Her kan de ses http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=51927

• #2   9. nov 2008 Hejsa.. Og tillykke med dem.. smiley Lige et spørgsmål.. Hvordan kan de have stamtavle når faderen ikke er kåret..?? smiley
    Knus

• #3   10. nov 2008 Det er fordi han er 6 år, og med den alder skal han ikke kåres, men bare til dyrelægen og have lavet en test om begge kugler er der.. og de var der smiley .. Jeg kan ikke huske hvad den undersøgelse hedder.

• #4   10. nov 2008 Okay det vidste jeg slet ikke ..:) man lærer noget nyt hver dag.. smiley

• #5   10. nov 2008 Det var vi glade for, da tintin jo var klippet korthåret, og ikke ligefrem var så langhåret som dommerne nok ville ønske .. Men han har dyrlægens ord for at han er sund og rask og perfekt... Men alle vores fremtidige hunde vil blive kåret, også selvom de ikke skal bruges til avl, da vi synes det er ret sjovt, og man møder mange folk ..

• #6   10. nov 2008 Kan da godt forstå at i var glade for det.. smiley Vidste heller ikke at man kunne "krydse" DKK og DHL imellem.. Vidste ikke at det var tilladt....

• #7   13. dec 2008 Dhl anerkender dkk´s stamtavle, men DKK anerkender ikke DHL´s stamtavle. Derfor bliver de stambogsført i DHL. Vi kunne flytte Bounty til DKK og udstille der, kan søge tilladelse i klubben for små selskabshunde til avl, og så kører det. Men da DKK ikke anerkender stamtavlen, så vil alle aner blive slettet, og det bryder jeg mig ikke om. En populær hunderace må ikke have en blank stamtavle.
    Det var en kryptoklid erklæring der skulle til fra tintin´s side. I DHL skal en coton fra før 2005 ikke til udstilling for at avle, så det var jo heldigt at tintin var gammel nok. Han hader virkelig børsten, og har voldsom meget pels.

Kommentér på:
Så blev der født

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce