{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

Gult slim...:o/ {{forumTopicSubject}}

Ja.. Så er vi på den igen! Har i nogensinde oplevet at jeres elskede mopser har kastet gul mavesyre/ slim op?

Rosa har gjort det en enkelt gang eller to da hun var lille, men så i mandags gjorde hun det for alvor igen! Hun gjorde det 3 gange i streg og til sidst faldt hun helt om af udmattelse. Derfor tog vi naturligvis til dyrelægen og fik at vide at hun havde en maveinfektion og hun fik pensilin og en diæt hun skulle følge! Det gik også rigtig fint... Indtil i dag... Vågnede kl 6.30 hvor hun kastede op 6 gange i streg og til sidst blev det lyserød i farven! Senere på dagen var hun alene hjemme 2 timer og der havde hun også kastet op et par gange!

Derefter ringede jeg til dyrelægen der bare gav hende noget nyt medicin for det samme, nemlig mave infektion!

Men er det bare mig der er galt på den? Jeg er selvfølgelig langt fra uddannet dyrelæge, men jeg syntes bare det er mærkeligt at det ikke er hendes mad hun kaster op ( som fra et par mdr siden da hun også havde maveinfektion ) men det er slim! Og det er virkelig svær for hende at få det op!

Ud over det er hun overhovedet ikke sløv, nærmere tværtimod :o)

Håber der er andre der har noget erfaring de kan dele :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gult slim...:o/
Kommentér på:
Gult slim...:o/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce