{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

I vildrede ! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare i mega vildrede om jeg skal have Enzo med til Herning næste weekend eller ej - han er tilmeldt.

Men han har jo fået allergi og ind imellem får han nogle dage hvor han har lidt skidt mave. Snakkede med dyrlægen om, at det formentlig er allergien som stresser hans krop og han så ikke får hvile nok.
Han skal også i gang med vaccinationsprogram på tirsdag, så måske det giver sig selv da han jo godt kan gå hen og blive forværret i allergien og så bliver han selvfølgelig hjemme. Og han vil så være hjemme med min mand og datter, og de kan hygge.
Men han kan også tage det helt fint uden at mærke noget til det og så ved jeg hvor meget han ELSKER at være afsted på udstillinger.

Forstå mig ret - det er ikke sådan at han bare skal med for enhver pris. Jeg er bare lidt frustreret over, at han pludselig måske ikke skal med mig, han har jo altid været med. Det var ham jeg startede med at udstille og hans glæde ved udstililng er jo også grunden til at jeg synes det er mægtig hyggeligt.

Jeg har selvfølgelig Riiini som jo skal med og det kunne jo blive en mægtig hyggelig weekend, hvor det kun er ham og mig, hvor han får lov at være ene "stjerne" hos mig og han får min fulde opmærksomhed.

Men det vil bare blive vildt underligt, hvis Enzo ikke kommer med.

Forstår I hvad jeg mener ? Jeg er bare lidt frustreret og sikkert blød oven i bolden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I vildrede !
Kommentér på:
I vildrede !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce