{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.847 visninger | Oprettet:

Billig kød {{forumTopicSubject}}

Ja vi kan jo godt lide noget kød ikke?
Og det kan sku godt være dyrt.

Men nu var jeg i Neto her for lidt tid siden en lørdag morgen, og de havde tilbud på en masse forskelligt kød da det kun kunne holde sig et par dage, så vi købte jo ind for når det kommer i fryseren og er pakket rigtigt ned så betyder det jo slet ikke noget.
Så vi fik fx 1.5kg svine kød for 35kr.

Så der er rigtig mange penge at spare, og så laver man jo bare mad i ugen efter det man kunne få.

Vi spiser en del nakke koteletter, hvis vi kører i super bedst kan vi få 3pakker med 500g i hver for 100kr, hvis vi tager i netto kan vi få en pakke for 25kr, så der er jo lige 500g ekstra for de samme penge.

Nå ja nu hvor jeg er i gang med at tænke så kan det godt betale sig at købe frosne grønsager i de billige mærker, for der er mere i poserne i super bedst mærket og de er billigere.

Nå ja grape juice, har de i vores super bedst altid på tilbud så det er bedre at købe det der end i Føtex fx.

Nå det med kød, det kan godt betale sig at købe de store pakker hvor der er et par kilo i for det er tit billigere end at købe det i små pakker og så er det bare at købe en rulle fryse poser og pakke det om og sådan det passer med et aften måltid, og hvis der skulle komme gæster kan man jo bare tage to poser op.

Men ellers har netto og rema tit nogle gode tilbud på forskellige ting, tit har nette sådan noget som toilet rens og andre gode rengørings midler på tilbud, og det er bare at gå der ind og tjekke, for tit har de mere end det der står i reklamen.

Nå nu kan jeg ikke lige komme i tanke om mere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig kød
  • #1   30. okt 2008 Det med kødet det gør jeg også. Det er super smart.. Og ja, Rema og Netto har rigtig tit noget.

Jeg arbejdede i Rema i 3 år imens jeg gik i skole, og jeg stod blandt andet for at finde alt det kød og pålæg der var ved at løbe ud og sætte prismærker med nedsat pris på. Så jeg skyndte mig altid at købe det med hjem den samme dag, så kunne jeg jo nå at få det "gode" først.. :o)
    Det var bare super! :o)

• #2   30. okt 2008 Føtex gør det også hvis man kommer lørdag eftermiddag og de ikke har søndagsåbning det har vi tit været heldig med at købe noget lækkert kød til under halv pris det er jo fedt for økonomien kh sanne

• #3   30. okt 2008 Stine, er det nogle bestemte dage i Rema?
    For ja det man betale sig:-)

Susanne det må jeg da lige hen og tjekke, for ja der er godt penge at spare.

Nå ja Føtex har tit tilbud på frosne grønsager:-D

• #4   30. okt 2008 ja tak jeg har arbejdet i slagterafdelingen i Føtex.... og en dag blev vi fuldstændig overfaldet af kinesere, da vi kom ud med det kød, som vi lige havde sat prisen ned på.... tror der var 8 kinesere som gik fuldstændig amok og tog det hele... puuuh ha de små mennesker kan godt nok være voldige i aktion hehe....

men ja det er rigtigt, man kan finde billigt kød en time eller to før lukketid... så vidt muligt prøver de at undgå, at der er kød tilbage ved jeg... for ellers ville alle kunder jo bare komme der.

• #5   30. okt 2008 Sabrine, ja det har jeg set, handler der bare ikke så tit, for det ligger sammen med stor centeret og syntes det er lidt bøvlet.

Men dejligt med alle dem der ligger mærke til de gode kød tilbud.

• #6   30. okt 2008 Onsdag og Lørdag.. Det er de dage der kommer kød og pålæg til butikken.. :o) det gjorde der i hvert fald i den Rema jeg var i...

Spørg i din butik hvilke dage i ugen der kommer nyt kød og pålæg, så ved du hvornår du skal ud og handle... :o)
    men husk, der bliver først lavet "nye" priser på det når de har sat det nye kød op. Så du skal nok komme sent eftermiddag... :o)

• #7   30. okt 2008 Okay mange tak Stina:-D

• #8   30. okt 2008 Sabina, det skal jeg da hvis lige kigge på, for vi er glade for oksekøds fars:-)
    Og i sær når det er billigt:-)

• #9   30. okt 2008 Lige et ord fra mig ;o)

Jeg synes altså at de billige grønsager - og det selv om jeg får mere for pengene - ikke smager lige så godt som dem af en bedre kvalitet. Ærterne er større og grovere, majsene er knap så søde o.s.v.

Bare lige et pip fra mig om grønsagerne.

Bilka lige før lukketid bør og skal man besøge - i hvert deres kødafdelling. Der er også meget godt at hente til billige penge, som ikke kan få lov til at være i disken til næste dag. Dog holder jeg mig altid fra deres hakkekød, da det har en temmelig høj fedtprocent (ligesom det fra Superbest).

• #10   30. okt 2008 Ja, jeg oplever det også meget ofte i Netto og Spar. Vi nyder stadigt godt af pålægspakker købt til 2 kr. / 80g og de blev iøvrigt ikke købt på udløbsdato...
    Elsker iøvrigt også nettos rodebunker til halv pris - ofte får vi lige afprøvet en vare, vi ikke kender smiley

• #11   30. okt 2008 Kirsten, har ikke lagt mæeke til noget med ærterne, og majs spiser vi ikke:-)
    Men det er sikkert rigtig når du siger, det men jeg har det fint med det, dog er der jo også forskelligebillige mærker og det er heller ikke dem alle jeg køber, men i Super bedst og rema.

• #12   30. okt 2008 vi går ALTID i super brugsen lørdag og mandag. Alle varer som ikke er de nye der er kommet ind a døren er sat ned. I mandags fik jeg 2x500 g. hakket svinekød for 13,25 kr pr. pakke. 3x stryhns franske postej (den store) for 7 kr. pr. pakke. 3x3 rækker bacon, 8 kr. pr. pakke. 4xhamburgerryg, 5 kr. pr. pakke og 2X1 kg. pølser (steff) for 15 kr. pakken.. og MEGET mere.. vi fylder fryseren for under 200 kr. hver gang....!

• #13   30. okt 2008 Natascha, det var da billigt, der må vi også forbi for det er den forratning der ligger tættes på os, 5km væk hvor de andre skal jeg køre mindst 15km.

• #14   30. okt 2008 ja, det er super billigt nemlig. Jeg handler ellers ALDRIg i brugsen, sys det er sindsygt dyrt, men når der kommer nye varer kan det altså virkelig betale sig.

Meget af det er ikke engang tæt på sidste salgsdag, det er bare varer fra ugen før, og derfor sys de så åbenbart at det skal være billigere - giver i øvrigt god mening, for man vil altid købe de varer som kan holde sig længst og så vil butikken stå tilbage med gamle varer - så det jo smart at sætte dem ned så de ryger først:P........

• #15   30. okt 2008 Ja det er rigtigt, vi tager jo efter det nye.
    Jeg har set nogle gange noget godt på tilbud i brugsen og så køber jeg det også.
    I en overgang var der en masse billig kylling, ja det vil jeg meget gerne have:-)

• #16   30. okt 2008 Er det på selve udløbsdato og er man lidt sart, er der jo blot lækkert kød til vuffen smiley

• #17   30. okt 2008 nemlig, og der er masser af billig kylling som karen skriver....og kogeben for den sags skyld :O)

• #18   30. okt 2008 Vi elsker kylling her hjemme

• #19   30. okt 2008 Der har været test ang grønt på frost og dem fra netto var lige så god kvalitet og smag som de dyre mærker.. det syndes jeg også handler primær netto og rema:)
    majs på frost er super med en lille klat smør i:)

Kødet blir i rema sat ned på mange forskellige dage..
    idag var det deres medister til 30kr men det syndes jeg stadig var for dyrt.. men i sommers købte jeg meget grill mad billgt der..

• #20   30. okt 2008 Fik bademåtter i Netto idag sat ned til 10 kr. !
    Ved godt det ikk er kød gg.., men Sakki fik sin helt egen til bryggers, så de våde futter lige ka dryppe af...han snuste dog til den i håb om det var noget spiseligt smiley

• #21   30. okt 2008 Sus, alle tilbud er gode i denne tråd, det lage jeg jo også ud med, anede bare ikke hvad jeg skulle kalde tråden:-D

• #22   31. okt 2008 mopsejer, jeg handler også meget i rema - deres grønt er virkelig billigt og friskt, så det køber jeg altid der...

• #23   31. okt 2008 Så var jeg liige i lidl sku lige ha is deres is (ala magnum) koster kun 22kr for 6 stk det en stk pris på ca 3,6kr hvor de er fyldt med dejlig chokomousse i, i aldi koster deres magnum lign is 4,5kr så der er lidl billigere:)

Og så havde de en pk frisk kyllige under og overlår 6stk i en pk 18kr på tilbus samt hk kød sat 20%ned...

dejligt når man kan være så heldig:)

• #24   31. okt 2008 Fedt Mopseejer !
    Min søn var iøvrigt i Netto og der havde de sat kæpe pakker pålægschok ned til 15,- for 4 dobbelt pakker...tror der er ½kg. ;O)

• #25   1. nov 2008 sus: sejt! dem har jeg ligegivet 38kr for.. så det da under halv pris.. underligt de ik kankomme af med dem:( måske fordi både rema og kvickly kører det 4pak tilbud os..

• #26   1. nov 2008 mopsejer R...tror det er fordi de ska gøre plads til alt det julehalløj.
    Eft. nytår fik vi både marcipan, småkager og diverse chokolade og nødder til ca. 1/3 pris ! Vel fordi de mente, at nu var det nok snart både Fastelavn og Påske *G*

• #27   2. nov 2008 det kan du ha ret i.. køber os altid marcipan osv efter jul, det billigt og godt til kager osv..:)

Kommentér på:
Billig kød

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce