Andre forumemner med "Cæsar?"
Cæsar....
Så har jeg fået en lille ny buller, Han hedder Cæsar og er en 7 mdr. gammel genbrugshund.... Skrev godtnok i en tråd her i ugen at jeg havde fået overtalt kæresten til at få endnu en, meeen havde ...
Så har jeg fået en lille ny buller, Han hedder Cæsar og er en 7 mdr. gammel genbrugshund.... Skrev godtnok i en tråd her i ugen at jeg havde fået overtalt kæresten til at få endnu en, meeen havde ...
Skrevet af: Låvise & Olsen Banden - 15. jun 2008
Cæsar Milan
Er han virkelig så dårlig, for har virkelig set mange af hans programmer og det meste han gør syntes jeg faktisk er ret godt, der er da klart en ting jeg ikke bruger og det er at smide hunden på rygg...
Er han virkelig så dårlig, for har virkelig set mange af hans programmer og det meste han gør syntes jeg faktisk er ret godt, der er da klart en ting jeg ikke bruger og det er at smide hunden på rygg...
Skrevet af: Anika F - 13. sep 2011
R.I.P. Cæsar
Øv, øv, øv, vores kære Cæsar er sendt til de evige jagtmarker... Da kæresten luftede ham og Simba i går morges, kom der en kondiløber imod dem, - Cæsar ind på plads og i kort snor, men alligevel f...
Øv, øv, øv, vores kære Cæsar er sendt til de evige jagtmarker... Da kæresten luftede ham og Simba i går morges, kom der en kondiløber imod dem, - Cæsar ind på plads og i kort snor, men alligevel f...
Skrevet af: Simba - nu med Bernermagic's Bumle. - 27. jun 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
- Sætte seng sammen 600 kr.
- Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
- Ophæng af spejlskab 650 kr.
- Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
- Rengøring 1,5 time 500 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Cæsar?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside