{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.440 visninger | Oprettet:

Hvornår kan man starte med BARF? {{forumTopicSubject}}

Har sidet og læst om BARF og er blevet helt vild med tanken og synes det er en god ide at give ens hund det, men ville høre om hvornår man kan starte på det? ved godt den store bare kan starte fra i morgen men hvad med Lucy? Hun er næsten 12 uger nu er det for tideligt for hende eller ville det tværdig mod være godt at starte så tideligt?
Håber i kan hjælpe er ny på BARF området og vil kun høre seriøse svar tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår kan man starte med BARF?
  • #1   15. okt 2008 hehe ok prøver lige at finde hende

• #4   16. okt 2008 Mine har alle været små da de kom over.
    Kira 13-14 uger
    Carlos 8 uger
    Effie 8 uger
    Ubi 8 uger
    Og den lille ny der kommer om 2 /2 uger ryger også direte på råt.

Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art.

julianna .......... Der kommer kun seriøse svar herinde. Vi er alle seriøse, med forskellige holdninger, og tror alle vil svare på alt vi kan uden fis og humbug. Så vær endelig ikke bange for at spørge om ting du måske tror vi mener er dumme, for det gør vi ikke ! :o)

• #5   16. okt 2008 Famøse Famse Janie. .
    Er glad for at høre at man er seriøs her inde og ikke "taler" ned til uvidne folk som mig, er desvære blevet lidt bange for at skrive på hg efter hånden, men ville virkelig gerne vide noget om BARF. så er glad for at der er nogen som jer der ved hvad i taler om.

• #13   20. okt 2008 Jeg har i weekenden på messen snakket med RHM, og jeg må sige, at tror det er en "and". Oplysningerne er gået gennem flere hænder, og der er mange faktorer, der ikke passer. En parasit slåes ikke ihjel med antibiotica, hvem skulle prøve at fryse dem ned til - 160 grader, når de dør i en alm. fryser ved - 18 grader. Hvordan skulle en parasit kunne forårsage en lammelse, og hvordan skulle en 6 ugers hvalp kunne dø af denne parasit, når en hvalp på 8 uger ikke kan. Jeg vil tillade mig at lægge den i bunken med "mystiske barf historier". Jeg vil også opfordre alle til at være kritiske (det er vi jo gode til) overfor denne slags historier, som måske har det formål at skræmme andre fra at begynde at barfe.

Kommentér på:
Hvornår kan man starte med BARF?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce