{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Butler kan sagtens... {{forumTopicSubject}}

Selvom jeg ikke fik stamtavle med (pga. en nærrig ex) så mener jeg bestemt at butler er værd at avle fra.. at jeg allerede nu tilbyder ham er ikke ens betydning med at det er nu det skal ske.. jeg vil ikke bare lade ham springe på en buller dame jeg ikke har lært at kende lidt, samt ejeren.. så det bliver med play-date og hyggestunder.. det må da også være rart for ejeren af damen at lære min buller at kende samt at se hvordan han trives her..
For mig er det ikke papirer det handler om når man avler.. det er alt det andet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Butler kan sagtens...
  • #1   6. okt 2008 Ser også gerne han er lidt ældre end bare 17måneder.. han er jo bare en stor dreng endnu..

  • #2   6. okt 2008 Det er skam også noget der er planlagt han skal igennem, har en kanon dyrlæge som sender alle prøver vider til en der har samme autoriseret status som dem der godkender hunde inden de bliver avls godkendt.. skal Butler noget med en builler pige, så bliver alt skam gjort rigtigt og resultater vil også være synligt her inde... Kun det bedste er godt nok *S*

  • #3   6. okt 2008 Jeg forlanger selvfølgelig af se resulteter af lægepapir og prøver af tæven også, især af øjnprøverne da det er der de flest arvelige genfejl ligger ved FBèr.. men er alle prøver ikke fejlfri, bliver der ikke avlet fra min af.. det er synd når man kan undgå det *S*

  • #4   6. okt 2008 Så ligger dato for alle test`s fast.. Butler skal bedøves torsdag d 9 oktober og bliver testet for alt, ingen untagelser. resultaterne bliver synliggjort ved dennes modtagelse

  • #5   8. okt 2008 Held og lykke men i morge. håber alt er som det skal være :O)

  • #6   8. okt 2008 Takker... Gør jeg godt nok også... er faktisk lidt nervøs. men er vel meget normalt uanset om man vil avle eller ikke...

  • #7   9. okt 2008 Så er Butler hjemme igen og meget træt fra norkosen...
    Det var en meget følelsesmessig omgang for mig.
    Butler bliver desværre aldrig far.
    Hans HD test var ganske slem.
    Jeg stod og så på røngtenbillederne samtidig med de forklarede. og den nemmeste måde at jeg kan forklare synet jeg så på, er at sammenligne det med knoglerne man ser i filmen/tegnefilmen Flintstones.

    Dete sørgelige resultat gør at jeg holder fast i min beslutning jeg havde inden undersøgelsen. Han bliver kastereret..

    Jeg kan ikke tillade ham at lege med hun hunde i frygt for parring og resultatet af dette. Det er min livs sværeste beslutning hvad min baby ang, men løfter lavet over for en selv skal også overholdes. Jeg kan ikke være andet bekendt. kan og vil ikke være skyld i at der kommer små hvalpe til verden velvidne om dette problem.

    Så til alle jer andre med hunde.. forældre, bedsteforældre og grene længer ude.. i kan være så raske og HD fri som man kan, og alligevel avle små babyer der desværre har det. tavle eller ej. Min kommer fra rene forældre med tavler og registreret og avlsgodkendt.
    Håber ikke andre skal modtage denne besked jeg fik idag, det er hårdt.


Kommentér på:
Butler kan sagtens...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce