{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Sjue i weekenden {{forumTopicSubject}}

Reiki og jeg drog mod Billund i går, til skue. Første gang indendørs.

Og gæt hvad -vi fik sørme første præmie:o)

OG den hekt store overrskelse var at Reiki, bortset fra den første ½-1 time hvor han var lidt stresset over tumulten, stort set ikke gøede hele dagen. Og det på trods af at ca 2 meter fra os, var der nogen med små meget gøende hunde, som gæffede løs ved ringsiden det meste af dagen.

Jow jow -en islænder kan sørme osse lære at holde mund:o)

Så nu er Herning næste på programmet -og nøj jeg glæder mig helt, nu hvor jeg har set at han godt kan finde ud af at slappe lidt af og tage tingene som de kommer, osse selvom der er mange hunde mennesker og tumult omkring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjue i weekenden
  • #1   29. sep 2008 hov -og i overskriften skulle der self have stået sKue *G*

• #2   29. sep 2008 Tak:o)

Herning er d. 8-9 november.

• #3   29. sep 2008 Det kunne da være lidt sjovt:o)

Jeg ender jo med mit helt eget heppekor;o) AnneMette (med Cirka og Ally) herindefra kommer nok osse og hepper.

• #4   29. sep 2008 Så mødes vi i herning og tillykke med det fine resultat. Og ja IFér kan være stille freya plejer heller ikke at sige ret meget på udstilling.

• #5   29. sep 2008 Katrine -nu har reiki kun været afsted nogen få gange. Første gang var han alt andet end stille (så har jeg sagt det pænt). Anden gang var noget bedre. Dene gang var det indendørs og jeg troede faktisk at den lidt "pressede" situation kunne give problemer, men næææh, han er da bare ved at blive dygtig:o)

Og jeg glæder mig til at se dig og hundene i Herning så:o)

• #7   29. sep 2008 Det er jo ligefør der kan være HG-træf ved vores ring så *G*

Dejligt at se at der er flere her i gruppen der udstiller. Jeg er ret ny i "faget", så jeg prøver jo stadig at lure tricket af ved andre:o)

• #9   29. sep 2008 ¨Jeg kan kun anbefale dig at undersøge om ikke der er ringtræning i nærheden af hvor du bor.
    Det er absolut lærerigt når man er helt ny i den verden:o)

• #11   29. sep 2008 Tja -jeg har i forsommeren konstateret at der er stor forskel på at være hjemme, og så at komme ud på en udstilling.
    Reiki er sød og nem hjemme og til træning men han var pænt sagt lidt af en mundfuld til vores første udstilling.

Så udover ringtræningen er det vigtigt at vænne hunden til at komme ud hvor der er mange mennesker og hunde.
    Jeg har brugt sommeren på diverse markprøver og lignende arrangementer, hvor vi jo mildest talt slet ikke hørte til set med raceøjne.

Men vi har hver gang følt os velkomne, og har fået lov at kigge. Og DET har været noget der har givet noget for Reiki. Ingen stress osv mere når han er med -skønt.

• #12   30. sep 2008 Et forsinket tillykke herfra til "vores" dejlige dreng, men det har du jo også fået over telefonen. Ja jeg er jo sat til at føde d. 7/11,- så jeg ved faktisk ikke om vi kommer til Herning og kigger. Vi må se ad.

• #13   30. sep 2008 Jo tak Susanne. Og frank nævnte godt det var lige deromkring du var sat til, men så må i jo bare få resultatet bagefter:o)

Kommentér på:
Sjue i weekenden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce