{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGGG Jeg tager på!!!
  • #1   26. sep 2008 Det kan sagtens være at fedtet er ved at omdanne sig til muskler, prøv at bruge et målebånd og mål - talja, hofter, overarm, lår, læg og bryst og skriv det ned og vent 7-14 dage med at måle igen ( samme sted ) så kan du se om du rent faktisk "tager på".

Ellers - spiser du mere end du gjorde i starten ?

• #2   26. sep 2008 Spiser ganske normalt, denne uge har det stået på rugbrødsmadder, klub sandwich uden bacon med meget lidt dreesing) frikadeller med rugbrød, pasta med kødsnuller (uden sovs)og ja en omgang pizza p hyggelørdag.

Mindre portioner end jeg plejer, mindre fedt, ingen sovs

Men jeg har taget de 2.5 kg på som jeg havde tabt.....

Mest iriterende er det at jeg har fået 4 store vable så jeg kanikke komme ud og gå i øjeblikket.......

Og nej ikke menstrations tid.

• #3   26. sep 2008 Hvor er alle grønsagerne dog henne ? :o)

Måske du alligevel får alt for mange kcal i løbet af dagen, der er både mange kcal i pasta, frikadeller, osv så man kan hurtig blive snydt.

Hvad spiser du gennem hele dagen, bare som et eksempel, og hvor meget ?

• #4   26. sep 2008 Grøntsagerne er ovenpå madderne eller ved siden af frikadellerne eller inden i sandwichen. *GG*

Men glemmer desværre tit morgenmaden, eller det ender med sen morgenmad/tidlig frokost.

Så ofte 2 rundommere rugbrød med leverpostej, æg eller torskerogn eller boller.

Aftensmaden er fks. 3 frikadeller og 1 skive rugbrød eller 2-3 kartofler med en tomat og agurk til. og et stort gals mælk.

Hvis jeg bliver sulten i løbet af aftenen/natten (vi gå sent iseng) så spiser jeg gerne knækbrød eller igen boller. Altså noget nemt.

• #5   26. sep 2008 Okay, hvor er så de grove grønsager, der skal spiser hver dag ?

Gulerodder, bønner, ærter, broccoli osv ? smiley

Der er ingen ting i iceberg salat, tomat, agurk osv.

Jeg vil forslå at du SPISER MORGENMAD smiley

TIl middag spiser du "kun" 1 skive rugbrød med pålæg og dertil 2-3 store skrællede gulerødder.

TIl aften nøjes med 1 stk kød ( svarer til 2 frikadeller ) 2-3 kartofler og MINDST 200 g grønsager.

Og som mellemmåltid frugt og knækbrød. smiley

• #6   26. sep 2008 Camilla, jeg ved det med morgenmaden, men som regl står jeg op nr Kvik vil ud også er vi ude og gå 5-10 km inden maden. Når vi så kommer hjem er det gerne frokost tid.

Ved det er en dårlig vane...

• #7   26. sep 2008 Hvad med at tage en lille smule frugt med når du går ?
    Så kan du dele med hunden også smiley

Bare det at du får morgenmaden, kan sætte gang i vægttabet - forbræningen får jo fuldstændig i stå smiley

• #8   26. sep 2008 Ja de var en god ide. Må ligge noget klar ved siden af hundesnoren

Kommentér på:
ARGGG Jeg tager på!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce