{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Præsentation {{forumTopicSubject}}

Synes da lige at vi skulle præsenterer os smiley

Jeg hedder Jeanett, er 22 år og bor lige pt i Roskilde, men flytter til Kr.Hyllinge om en uges tid eller to.

Jeg er alene med Mickey og utrolig glad for det, selvom det er hårdt til tider.
Mickey blev købt sammen med min eks gennem nogen år, som jeg er gået fra for 1-2 måneder siden.
Mickey har taget det så godt, meeen, nu har han også altid været mors hund smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Præsentation
  • #2   16. sep 2008 Er der egentlig nogen af jer, der føler at i mister jeres "ungdom" ved at have hund, især, når man er alene om den?

• #3   16. sep 2008 rigtig go ide.. jeg heder nynne er 19 og jeg bor i nærum ( nord for kbh ).. mig og min x købte macho sammen, men desvære efter 3 1/2 års forhold fandt vi ud af at det ikke skulle være os to alligevel.. jeg fik heldigvis lov til at "få" macho fordi han vidste hvor meget han betød for mig.. macho har altid været "fars" hund, så det har krævet en del arbejde at vende ham til mors hund..
    jeg er så glad for ham og vil gøre alt for min lille hund, han komer altid på 1# pladsen i mit liv..

• #4   16. sep 2008 skal lige sige at vi gik fra hinanden for 2 mdr siden

• #5   16. sep 2008 jeanett: har tit tænkt på det, man mister jo meget af sin frihed når man har en hund.. men jeg syntes bare at fordelene ved at have macho i stor grad opvejer ulemperne.. eks er jeg altid tryg når jeg er allene hjemme om aftenen, han er med mig hvis jeg går ude sent om aftenen ( og der er ingen jeg ikke giver taledelse til der får lov at kome tæt på mig, han trøster mig altid hvis jeg er lidt sorgmodig, jeg får snakket med an masse hundemennesker:), han holder mig bare igang og giver livet mening

• #6   16. sep 2008 Okay smiley Var egentlig nysgerrig, men kan hører i har på samme måde.

De få ulemper der er, er ingenting i forhold til alt det, hunden giver igen. Jeg er også enormt glad for Mickey, da man som kvinde godt kan være lidt udsat. Det er rart at at han passer på mig.
    Han er blevet møgforkælet, efter at vi bor for os selv.
    Når jeg ser en film, fjerner jeg de bageste hynder i sofaen, ligger mig ind og så ligger Mickey der også, ligesom at ligge i ske. Og det er bare så hyggeligt.
    Og jeg kommer ud, møder en masse mennesker og folk snakker altid til mig i bussen eller toget, da Mickey er meget overalt

• #7   16. sep 2008 Nå, men jeg er nok alderspræsidenten her...
    Jeg er alene med Luka og 6 katte, 3 persere, 2 exo´er og en huskat. Har 2 tøser på 23 og 28, der er flyttet hjemmefra. Jeg har haft hund siden jeg var 18, men har aldrig følt det som en klods om benet....
    I øvrigt hedder jeg Annelise og er 54 :o)

• #8   17. sep 2008 hej
    jeg hedder malou jeg er hunde narkoman hahahaha spøg t side.
    jeg er 24 og louis er et år og 3 måneder
    single og har været det i halvandet år
    bor i Bagsværd
    jeg kan godt nogen gange føle han er en klods om benet, fordi jeg savner ham når jeg er væk fra ham og det optimale for mig ville være a have ham med alle steder:)

lige nu er jeg sygemeldt på 4,uge og det har været rart a have min bedste ven tæt hos mig hele tiden.

Kommentér på:
Præsentation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce