{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Gør jeres hund også sådan? {{forumTopicSubject}}

Når fremmede vil sige hej til min han hund Nickie har jeg været udsat for 2 gange, at han har nappet ud efter deres finger, for at bide.
Hvad skal jeg gøre?? Han gør også af alt og alle og selvom jeg siger nej osv, så er han bare helt i sin egen verden.

Har I andre også oplevet det med jeres hund/hunde??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gør jeres hund også sådan?
  • #1   5. sep 2008 Min chihuahua gør det og lige meget hvor meget jeg skælder ham ud hjælper det ikk. og tror simpelthen at det er fordi han ikk føler sig tryg. han har nemlig ikke altid gjort sådan. Og det er både over for mennesker og dyr hen ikke kender.

• #2   6. sep 2008 jeres møder med andre skal ændres i mønster når i skal have pillet den nøkke væk fra hunden,

punkt 1 i har sikkert ved en kærlig fejl beskyttet hunden for meget i den tidlige alder og det forværre den situation i står i nu.

2. Så begynd med at vende om dvs. tag hunden og gå væk fra problemet bliver den rolig så ros den
    gå små skridt tilbage stop før den bliver urolig og ros

3.få hjælp fra en fremmed ved at uddele guffer til den fremmede
    sørg altid for at ved kommende kommer med siden til aldrig front møde med hunden, helst fra ryggen af,
    den fremmede må ikke kigge hunden i øjnene,
    den fremmede skal give smaskelyde og tilbyde en godbid med siden til hunden.
    går det godt, går du lidt væk og roser din hund det tager en 3 måneder at lære hunden at opføre sig stille og roligt i møde med andre når den er kommet ud i tovene.
    god træning giver en glad hund. og tålmodighed er en dyd.

ikke udskæld det virker bare forstærkende på problemet.

Så gå i gang med træning bliv ikke vred på din hund du får en forkert ros ud af det.
    Mvh Benthe

• #3   6. sep 2008 jeg har aldrig være for overbeskyttet over for mig, han har altid fået lov at lege og snakke med hvem ham vil også selv om det var en stor muskelhund. Men det skiftede fra en dag til anden, han har ellers ikk været bange af sig og har da sprunget på store hunde

Kommentér på:
Gør jeres hund også sådan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce