{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Tøj til hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige hør andres mening ang. tøj til hunde.
Er det mig der er helt forket på den, når jeg nu fortæller at jeg give mine hunde tøj på så de kan være smarte… jeg har det på den måde at klart tøj skal være fordi hunden ikke skal blive kold, men jeg mener at det oxo godt må være lidt smart, når det nu skal være….
Der er en del der glor på mig når de ser at mine hunde har tøj på… men det Sxxxxxx jeg højt og flot på.

Er det for meget at klæde dem smart på ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj til hunde
  • #1   2. sep 2008 Det ville jeg personligt ikke mene der var noget imod .

jeg giver osse min chihuahua tøj på, når vi er ude og gå tur .
    så længe man ikke begynder og give ham /hende kjole/jakkesæt på.
    <der vil jeg mene det begynder og blive for meget .
    men hvis man ikke udklæder dem som dukker . ser jeg ikke noget forkert i det . smiley
    Min chihauahua tæve . elsker og have tøj på ,

• #2   2. sep 2008 Min hanhund ( Nicky ) er oxo vild med at få tøj på....

• #3   2. sep 2008 Jaa , de syns da det dejlig og få varmen , her i kulden .

Jeg har en jakke jeg , giver min chii på . her til vinter , når det begynder og sne smiley

• #4   7. sep 2008 Jeg har det på samme måde, tøj er for at de skal kunne holde varmen, MEN der er ingen der skal fortælle mig at de gir deres hund hvad som helst på.. De kan jo lige så godt se lidt seje eller ekstra søde ud,så længe hunden har det godt i tøjet.. Mine får også tøj på og de kan også godt li' det.. smiley

• #5   19. maj 2011 Vores den mindste (Anton) får også tøj på når det er koldt, for han er så spinkel at han ikke gider gå hvis han ikke har tøj på, fordi han fryser så meget. Han bliver eldevild når vi finder tøjet frem og stikker selv hovedet ind i tøjet og hjælper også selv med at få den af når vi kommer hjem. Og selfølgelig skal det da se smart ud når de nu endelig skal have tøj på. Så længe man ikke giver dem huer og sko og alt sådan noget på, så går det nok. De skal bare kunne gå i det. smiley

Kommentér på:
Tøj til hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce