{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

fisk og kallun? {{forumTopicSubject}}

Nu er vi efter små 3 måneders BARF'en klar til at forsøge med at ordne det selv.

Jeg har været så heldig at kunne skaffe noget kallun - hold af op der er mange slagerier der ikke vil sælge det. men mit spørgsmål er, skal det være skyllet eller skal det være med alt snasket i? Altså bare "rå" og så skærets i stykker?

Ang fisk, jer der giver fiskerester - giver i det på en bendag eller kød dag? For de fiste rester vi har fået er næsten kun ben... og de kan godt spise benene ikke? Hvad med hovedet?

Henriette - der er ved at finde sig til rette i junglen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fisk og kallun?
  • #3   27. aug 2008 Da jeg hentede kallun hos slagteren, lå det i en spand kold vand, men han anbefalede også at jeg skulle koge det sammen med ris - så jeg ved ikke om det er godt eller skidt. Kikkie spiser det med glæde råt.

Jeg er lige med på en lytter med hensyn til fisken smiley

• #4   27. aug 2008 skyld løs ; ) nasty kallun *gys*

Fisk giver jeg som fisk ; ) Han får fisk 1 gang om ugen, og jeg tænker ikke over om det er det ene eller det andet ; )

Jeg "BARFér" så heller ikke, jeg fodrer bare med råt =)

• #8   27. aug 2008 pokkers, det var jeg ikke klar over.. har givet ham et lille stykke for at se om han ville have det.. mon han bliver dårlig af det ?

• #9   28. aug 2008 tja, jeg ved ikke... Boss har kastet på hele natten, tyndt flydende rødt væske.. ved ikke helt om jeg skal være bekymret, det var laks han fik, det er jo også rødligt...

jeg tænker på, hvis man via barf skal simulere vildhunden eller ulven, så behøver fisk vel ikke blive frosset - tror ikke vildhunden eller ulven ville have ventet til det havde været frosset i 24 timer før den åd det...

• #10   28. aug 2008 jeg tænker lidt på at det var et stort laksestykke jeg fik... jeg skal det selvfølgelig i stykker, han fik nok et stykke der var 10x10 cm... ryggen fra fisken (ved ikke om man kalder det ryggen) var enorm kraftig, jeg måtte bruge en elkniv for at skære det over... kan det være pga af dette? Men på den anden side, han æder jo også knogler, så...

• #11   28. aug 2008 ja, der har ingenting været i dag.... overhovedet... men har også fastet ham i dag. han har kun fået et gnave ben....

Kommentér på:
fisk og kallun?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce