Uventet gæst {{forumTopicSubject}}
Min kæreste ringede til mig da han var på vej hjem fra en jobsamtale i Kolding, han havde en gæst med hjem som han havde samlet op ved motorvejs afkørsel. Årh nej tænkte jeg så da man aldrig ved hvad han kan finde på hehe. Han havde samlet en lille Amstaff tæve op som vandret rund ved motorvejen uden halsbånd eller noget. Han kom hjem forbi med hende og vi ga hende et halsbånd på og så et smut ned forbi dyrelægen i håb om hun var chippet. >Men nej ingen chip. Og man tænker sit. Vi ringede til politiet for at høre om nogen havde efterlyst sådan en dejlig pige men endnu engang nej. Det skal så lige siges at man kunne se på hende at hun næsten lige havde fået hvalpe. Hun slæbte næsten sine overfyldte "patter" hend af jorden. Vi tænkte bare det værste. Tænk nu hvis hun havde født et sted i nærheden? Udenfor? Vi kørte ud til hvor mig kæreste fandt hende og lede og lede. Vi fandt intet. På vej hend til bilen igen snakkede vi om at sætte flayers op med at vi havde fundet hende. Så kommer der en tøs gående med en veninde. Hun snakkede i mobil og så siger hun jeg har fundet min hund. Jeg har fundet min hund. Vi tænker endelig. Og var utrolig lettet over af hun bare var smuttet en lille tur hjemme fra og ikk var blevet efterladt. Men fik man et tak? Nej. Hun flåede nærmest halsbåndet og snoren af hunden og løb hjem. Et simpelt tak ville da ha været rart... Men hunden er hjemme igen og hun har det forhåbenligt godt.
Så hundeejer husk at få chippet din hund. Det er lovpligtigt.
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 744
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
Skønt at læse at i da i det mindste tænkte på dens ve og vel ved ikke at lade den bare blive kørt ned...
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 8
og så kan et tak betyde meget mere end andre ord.
aug 2007
Følger: 92 Følgere: 97 Hunde: 2 Emner: 572 Svar: 1.604
jeg har chippet min hund
Uventet gæst
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside