Hej alle ;o) Hej alle ;o)
Ved dette er en gruppe med forældre til ADHD børn - men jeg har ingen børn, men vil da gerne bidrage ! Jeg er 21år og har selv ADHD - mange synes det er dejligt at have en "voksen" at spørge om de forskellige ting, så de evt. ved hvad der kommer i fremtiden og hvordan man skal forholde sig til bla. opdragelse og regler !
Men jeg står til rådighed - så spørg bare løs ;o)
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
Ja du må have dit at slås med ;o)
Men du må endelig spørge - hvad er det du er nervøs for i fremtiden ? er det hvordan han skal klare sig ? forhold til venner - uddannelse ?
Har selv talt med en lille pige med ADHD - det var hun rigtig glad for - som hun sagde - du forstår hvordan jeg har det !
At forældrende og SFOen valgte at lave særregler for hende - hun måtte opføre sig som det passede hende næsten - er en anden og HELT forkert ting at gøre !
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
Ehm opdaget ? jeg var hos en skolepsykolog som mente jeg havde OCD - tvangstanker og handlinger - jeg kom til psykiateren i Augustenborg og de gav mig diagnosen OCD - men jeg var desværre blevet voksen og skulle til diskrikt psykiatrien her i aabenraa - hvor de gav mig diagnosen ADHD - så jeg har begge !
såhh
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 325 Svar: 949
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 325 Svar: 949
han kan klare sig i det daglige og vi har stilletime
Hej alle ;o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside