Lucas fik epilepsianfald :( {{forumTopicSubject}}
Ja. I nat kl. 3.30 råbte min mor, at jeg skulle komme ind på hendes værelse. Og ja, vores hunde sover i sengene, gider ingen kommentare om det! Der lå Lucas, på siden, i sindssyge kramper, med skummende fråde, og han havde tisset+diarre. Jeg troede virkelig at han skulle dø, og vi vidste jo ikke hvad det var. Hans øjne var panikslagne. Pludselig stoppede det, og han begyndte at se normal ud igen. Jeg sagde til min mor, at jeg va 100% sikker på vores hund lige havde fået et epilepsianfald. Jeg læste som om det på www.dyrlaegevagten.dk og ja, det stod beskrevet, præcis som det var sket med ham. Han skal til dyrlæge tjek, i dag eller i morgen. Han kan bare ikke holde til det, da han har dårligt hjerte...
Og gud hvor er jeg trist. Er bange for at det ska ske, mens de er alene hjemme, eller jeg er alene med ham, som jeg er nu :S
Det blev langt
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 427 Svar: 3.671
Orhh bette hund...Det er sgu godt nok trist for jer... Håber at dr. dyr kan give nogle piller eller noget så det ALDRIG sker igen...!
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 54
Ja, jeg håber også at han kan få noget. Han har det heldigvis godt, og sidder og kigger på mig nu, med sine store søde chokolade øjne
Han ved jo ikke selv hvad der er sket, den stakkel..
okt 2005
Sofus mener at 1 beef bites fra Olivers måske kan kurere det... (Sofus EEELLSSKKEERR beef bites, og er der sket "noget slemt" så får han lige sådan en også er han frisk igen... hi hi)...
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 25
Kento var ved dyrelægen igår og blive røngten forograferet, dyrelægen mente han gik sjovt og var bange for at der kunne være noget med ryggen, men heldigvis var han sund og rask, så jeg var helt lettet.
Og det med at hunden sover i sengen synes jeg da er helt okay, jeg vil godt nok ikke have kento i sengen for så kan jeg simpelthen ikke sove, ellers var han da nok også kommet med i seng, men i sofaen er han da og det er da bare så hyggeligt c",)
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 22
Men det skal siges at jeg mener at en Beagle skal sove i sengen.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 417
Jeg tror desværre ikke Dr. Dyr kan gøre meget lige i første omgang. Ikke hvis det er første anfald. De kan desværre ikke lytte på hunden om den har epilepsi. Men hold øje med ham de næste par dage, og får han et anfald mere så tag tid. Skriv så meget som muligt ned -længde af anfaldet, har han urineret i anfaldet, fårde om munden, ved bevidsthed i anfaldet osv osv. Alt dette er til for at hjælpe Dr.Dyr.
Mht til det at sove i senge, ja så synes jeg da helt ærligt....at det er heeelt i orden. Ligger pt. i en enkelt seng med 3 beagler. Ikke meget plads til mig, men jeg nyder det nu alligevel, og det gør de små også.
okt 2005
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 54
Hvor rart at vide, at mange beagler får en plads i sengen Vi synes også det er super hyggeligt med de to babyer
Lucas fik epilepsianfald :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside