{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

PANIK!! {{forumTopicSubject}}

Er ved at gå ud af mit gode skind her..... Min ellers så dejlige prinsesse, bliver en inkarnation af Satan selv når hun er alene hjemme.... (er først begyndt indefor de sidste par uger) Hun er begyndt at flå ting i stykker..... kanelgifler, bøger, webcam, marsvinets mad mm.... ikke sofaer og den slags... men det er stadig ikke sjovt at se ens hjem ligne en slagmark..

Vil påpege at hun har en aktiveringsbold, har kødben, legetøj og godbidder hun skal finde rundt omkring.....

Hvis nogen har en idé eller lignende.... kom endelig med dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PANIK!!
  • #1   13. aug 2008 Luba har også haft en laaaang periode hvor hun hver dag tog lidt småbidder af karme, møbler og diverse.. Så holdt hun en pause på godt og vel 5 måneder. Er begyndt lidt igen, men ikke noget vildt. Vil skyde på det er lømmelalderen der trygger. For Lubas vedkommende er hun vist igang med lømmelalder nr. 2. Men hav tålmodighed og fjern alt det du kan fjerne, som hun ikke må ødelægge når hun er alene hjemme. Husk på det er "teenagere" vi er oppe imod. smiley

• #2   13. aug 2008 Bare mit bud, men det kan selvfølgelig også være noget andet der trykker den bette.

Mvh Camilla

Kommentér på:
PANIK!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce