{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eii.. de s..... hvepse!!
  • #1   12. aug 2008 Denne gang har Bianca ikke bidt efter den... Den fløj rundt omkring os, og pludselig blev hun stukket. Jeg tror slet ikke hun opdagede den.
    Sidste gang stak hun mulen ned i selve hvepseboet... Så det var hendes egen skyld. Der var jordhvepse ude ved min søster åbentbart. Vi havde ikke set det før Bianca blev stukket. Og første gang så jeg det ikke. Der kom hun bare ind til mig i stuen, efter hun havde ligget og sovet og så var helt hævet i den ene side af hovedet.

• #2   12. aug 2008 nej Kovo er heller ikke blevet stukket han gider dem ikke det eneste han kigger langt efter det er fluer men kun hvis de sidder på ham

• #3   12. aug 2008 Simone&Aiah * - Hvorfor var hun indlagt? Kunne hun ikke tåle det?
    Heldivis er der ingenting med Bianca udover hun hæver. Men holder alligevel et godt øje med hende.

• #4   12. aug 2008 camilla S- Det må være rart :o) Bianca jagter alt der flyver.. fluer, sommerfugle, natsværmere...

• #5   12. aug 2008 Hvad hedder de piller? Det ku være vi skulle have sådan nogle liggende. til for en sikkerheds skyld. Det virker ikke umiddelbart som om hun har ondt eller noget.

• #6   12. aug 2008 Buster var så dum at sætte tænderne i et halvråddent æble fyldt med hvepse, så han blev også stukket på mulen. Han hævede lidt op, men virkede sund og rask og det er vel en uges tid siden..

• #7   12. aug 2008 nemo er ikke blevet stukket men det vist rent held for hun snapper noget efter dem

• #8   12. aug 2008 Ja jeg havde også lige inden, været ude og rive æbler sammen og fjerne dem, netop for hun ikke skulle blive stukket. Og så bag efter stod jeg og gjorde kaninbur rent under æbletræet, og så var det at der var en der stak. hmm den var vel sur over æblerne var fjernet..

• #9   12. aug 2008 Lady (min største hund) stak snuden ned i et hvepsebo i jorden og blev stukket. Lille dumme penelope skulle selfølgelig også stikke snuden ned.. man kan vel gætte sig til hvad der skete.

• #10   13. aug 2008 nej du er absolut ikke den enseste vi har haft Nicky i 1 mdr. og den er stukken 2 gange med en uges mellemrum....første gang troede vi den havde brækket benet den hylede og skreg, og kunne ikke gå, så vi kørte til dyrlæge..så var det et vipsestik....og så lige nøjagtigt en uge efter, laver han det samme igen. Han vil bare ikke lade de vipse være denne bette pjævs..

• #11   15. aug 2008 Så blev hun stukket igen.... Vi var ude og gå tur igår, og så går hun som sædvanligt og snuser i græskanten, og lige pludselig laver hun en masse hop og ligger sig ned og gnider øret mod jorden. Det var igen en hveps der fløj ud fra græsset og stak hende, før hun nåede at se den... eii altså.. tror hun lugter af honning, siden de ikke kan lade hende være...

• #12   15. aug 2008 Ja, basse som han bliver kaldt er blevet stukket en enkelt gang i munden, han blev helt sløj af det...

Kommentér på:
Eii.. de s..... hvepse!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce