Hvem vil passe mine hunde?:) Hvem vil passe mine hunde?:)
Hej alle sammen:)
Da jeg lige er flyttet fra alt hvad der hedder familie og mange venner på Bornholm, til Rødovre, mangler jeg lidt en til at passe mine hunde en gang i mellem.
Jeg er lige startet i lære og går i øjeblikket i skole og som man nok er bekendt med, er elevløn ikke det man bliver millionær af, så jeg må arbejde ved siden af. Så nogle gange vil mine hunde komme til at være meget alene hjemme og det kan jeg ikke bære!
Så jeg vil høre om der er en der kunne tænke sig at passe Zaki og Luka en gang i mellem hjemme hos os i Rødovre. Jeg kan ikke sige præcise dage eller hvor ofte, men det er hvis jeg skal være væk en hel dag. Jeg planlægger selvfølgelig min tid, så jeg er mest muligt hos hundene, men nogle gange kan det jo gå lidt skævt. Jeg forestiller mig, at du f.eks. kommer formiddag eller eftermiddag og så er der nogle timer. Din alder er nok lidt lige meget, bare du kan tage det ansvar det kræver at passe mine hunde. Det vil primært bestå af, bare at være hos dem og lege med dem og lukke dem ud i haven og tisse. Og så gå en tur en gang i mellem, hvis jeg ikke selv har fået det gjort.
Jeg kan desværre ikke tilbyde nogen løn, men jeg arbejder i en hudpleje/negleklinik og kan tilbyde virkelig gode rabatter deraf.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hvem vil passe mine hunde?:)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside