{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

Bog... {{forumTopicSubject}}

Da jeg forsøger at lære en masse om BARF vil jeg høre om nogen har bogen "Rå Hundemad - håndbog for hundeejere om naturlig fodring" af Mogens Eliasen?
Er blevet anbefalet at læse denne, men kan se det er en E-bog som købes over nettet.
Er der nogen der ved om den kan købes andre steder?

Desuden kan jeg læse, at flere køber kød i supermarkeder, ved slagteren osv.
Hvad køber I og hvordan behandler I kødet? Mener at have læst at kødet skal have være frosset ned for at være helt bakteriefri. Er det rigtigt?

Jeg er helt nybegynder, så håber I bærer over med dumme spørgsmål :o)
Men er jo nødt til at vide mere, før jeg skifter til BARF. Men er allerede overbevist, så glæder mig allerede til at servere første måltid...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bog...
  • #2   22. jul 2008 Nej, det prøver jeg lige :o)

• #3   22. jul 2008 Trine, jeg hørte fra en anden bruger at fordelen ved at købe den som E bog, var at når han havde nye forsknings relultater kom de som mail...

• #4   22. jul 2008 Inden jeg fryser maden fordeler jeg det i portionsstørrelser. Ellers så behandler jeg heller ikke kødet ... Jo hvis jeg køber frisk fisk så fryses den lige i 3 dage inden den tøes op og serveres :o)

• #5   22. jul 2008 Tak for jeres svar, det var netop det med at fryse det i nogl dage jeg mente.
    Hvad køber I der køber kød i supermarkeder eller har aftaler med en slagter?

• #6   22. jul 2008 Alt hvad der er på tilbud :o) Kyllling, Kalkun, Skovduer, (Ikke and længere da Kia ikke kan tåle det) Svinekød, Kalvekød, Oksekød, Lam, Vildt, Fisk i alle mulige afskygninger etc. Og det er forskelligt om det er med eller uden ben :o)

Altså alt hvad jeg kan få hænderne i som Kia kan få gavn og glæde af :o)