{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  parre?
  • #2   21. jul 2008 okay er det fordi han ikke kan lave hvalpe før?? for ellers kan jeg ikke forstå hvorfor en hanhund ikke kan før.. en hunhund skal ihverfald være 2 år for at være klar psykisk og fysisk, men forstår bare ikke hvordan det kan påvirke en hanhund.. han har jo glemt det 2 sek efter..

• #5   21. jul 2008 okay... det er nemlig fordi at til jul er molly 2 år også ville vi gerne prøve at have hende parret.. Og har nemlig fundet den dejligste hanhund, men han når knap nok at blive et år.. så ville lige vide om det overhoved var sundt for ham, når han ikke er ældre.. for det skal jo ikke skade nogen af dem..

• #6   22. jul 2008 Hej irene.. jeg har fået hende sundheds tjekket.. og hun er frisk fra top til tå.. Ja der er rigelig med købere.. Der er en del der har oplevet hvor skønne vores gravhunde er og har fået stor interesse for racen.. Så det bliver ikke noget problem.. Men tak for svaret.

kærlig hilsen helene

• #7   22. jul 2008 hvorfor overhovedet overveje at parre med en han, som er under 1 år???
    hvor er det etiske og moralske i det?

Du har ingen chance for at vide om hanhunden reelt er egnet til avl, når den er så ung....

og så lige ved en race som har tendens til diskosprolaps....

• #8   22. jul 2008 christina: Det er jo netop derfor jeg spøger herinde ikk!!!! for at få råd, da jeg ikke ved så meget om det.. Vil jo ikke gøre noget før det er undersøgt, og hvor skulle jeg vide det fra, uden at spørge....så undskyld jeg spørger om råd i stedet for at gøre noget der ikke er sundt for hunden...

Kommentér på:
parre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce