{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

velkommen til alle {{forumTopicSubject}}

vil starte med at sige velkommen til alle :o) er glad for i vil være med :o)

jeg startede gruppen pga jeg har et billede af en trøje/kjole som jeg bare må eje men ikke kan finde.
jeg syntes det kunne være smart at man så kunne vise et billede og så var der måske en der sagde den har jeg lige set der og der f.eks hehe

men ja min tlf og bærbar gider ik arbejde sammen SNØFT så ved ikke hvordan jeg skal få det vist nu hehe

men velkommen og jeg håber vi for brugt gruppen meget

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velkommen til alle
  • #1   20. jul 2008 håber jeg, jeg brugte meget den side inde på jubii, der viser folk et billede af sig selv og spørg f.eks skal det være den gule eller røde trøje til de her bukser eller den jakke som en eller anden skuespiller har på i en film, hvor kan man købe en der minder om, eller hvor køber i tøj fra over nettet osv osv og elsker det hehe
    så tænkte at det må vi da også kunne lave her inde

• #2   20. jul 2008 Ja det super smiley

Hehe, og har du ikke msåske et kabel eller hvad det hedder, der kan forbinde com og mobil? :o)

• #3   20. jul 2008 nej har smidt det væk hehe typisk mig, hvis det ikke bliver brugt hverdag så bliver det smidt væk.

men kan måske forklare det, har set den i kig ind bladet, kan ikke huske hvad nummer, den er sort og er sådan struk, der stod den fåres i new yorker men bor i odense og den newyoruker har aldrig det de viser i kig ind, så hvis nogen bor i en anden by og de har den så hælp mig hehe.

har fundet et billede på nettet der tildels kunne minde om den, den jeg så var bare sort og med sådan rullekrave/tæt hals, har lagt billedet ind i mit album

• #4   20. jul 2008 så det er i det album der hedder fashion hehe, det er tila tequila på billedet :o)

Kommentér på:
velkommen til alle

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce