{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I am legend - dvd?
  • #2   18. jul 2008 Hehe, søg på I Am Legend herinde og du vil se at vi er andre der deler din mening om filmen...

Ved ikke noget om alternativ slutning. men en mere gennemført slutning er da at fortrække !

• #3   18. jul 2008 Ja kan godt se den har fået røvfuld flere gange, og det er ikke helt ufortjent - man skal ikke diske op med en god skuespiller og en okay interessant histoeri og så lave sådan nogle dårligt animerede mutanter - Slutningen var ikke noget særligt i mine øjne.. den kunne have løftet en lidt haltene film eller have fortsat stilen.. Valgte desværre det sidste, men at der er en alternativ slutning kunne nu godt vække min interesse *s*

• #4   19. jul 2008 Jeg har set den med både alm. og med "alternativ" slutning og gider man ikke at se helten dø til sidst, så skal man vælge den "alternative" ;o)

Der udover var filmen skuffende i mine øjne, elsker ellers både gangeren og skuespilleren..

• #5   19. jul 2008 Tænkte nok at det var det der var twistet... vil MÅSKE se den en dag med den alternative, men er knap så ivrig - nogle gange behøver der ikke være alt for happy ending

• #7   19. jul 2008 Den alternative slutning er heller ikke en disse værd....

• #8   19. jul 2008 he he.. overvejer nu alligevel at se den... men bliver som sagt ikke liiige det første jeg skal låne.. men en eller anden søvnig dag springer jeg nok på den *s*

Kommentér på:
I am legend - dvd?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce