1.037 visninger
|
Oprettet:
Frost {{forumTopicSubject}}
Jeg kan være vildt glemsom og distræt nogle gange. F.eks. er jeg temmelig god til at glemme at tage mad op. De gange har jeg tøet det op i mikroovnen, men et par gange har jeg simpelthen serveret det mens det var frossent.
Tanken var, at hvis en ulv fortærer et rensdyr i sneen, må dens mave jo kunne holde til frosset kød.
Jeg serverer det ikke så tit frossent, men de gange jeg har gjort det, har det fungeret og de har "arbejdet for føden"
Er der nogen af jer, der har erfaringer i den retning? F.eks. med Polarhunde?
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
jeg har altid fodret mine hunde det frosset og de spiser det med stor velbehag. Jeg syntes det er smartere sådan jeg slipper for lugte og sparer tid
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 284
apr 2008
Jeg tænker bare på, om det i længden belaster maven unødigt?
jul 2008
apr 2008
jul 2008
men du har ret ;P jeg fordre selv på roterende tider nogle gange for mine mad kl 0300 men jeg er os nat meneske ^^ hihi
apr 2008
Har et billede på nethinden af et rensdyr, der kigger på sit armbåndsur og falder død om med et suk *GG*
Daisie:
Den stædighed har jeg også oplevet. Det er altså lidt herligt
apr 2008
Så må jeg lige citere min gud, The Man In Black: "No, I won't back down"
apr 2008
jul 2008
Jeg har selv haft hvalpe der opflasked efter 4uger på barf så jeg vil sige ja du kan godt gi det til en 8 ugers hvalp men du skal værer meget opmærksom på fordeling s¨du er sikker på at din hund før alt det den har behov for i voskealderen !
jul 2008
apr 2008
jul 2008
apr 2008
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Karla er en sær størrelse, for hun vil langt hellere have kødet så "fordærvet" som muligt - altså optøet, gerne hakket (ikke most, det gider hun ikke) og så varmt så muligt. Hvis hun kunne, lod hun det gerne ligge til det var helt rigtigt i temperatur og konsistens, men der er jo en grovædende GD i huset også, så det ville ikke ligge der ret længe.
Hun er generelt rigtig dårlig til at spise store klodser/klumper kød og skal være i humør til kødben osv. Det siger hende ikke så meget.
Hvorimod at min GD ikke ved noget bedre end et kødben eller en ordentlig klods hel- eller halvfrossent kød, som hun kan arbejde med i lang tid.
apr 2008
Man kunne godt forestille sig, at Karla er vant til mad fra skraldespande, der er "ovre sidste salgsdato" og derfor foretrækker den slags kød. Lyder det ikke meget logisk? Der er jo også det der med, at de graver det ned for at holde på væden i kødet, men det er vildt interessant at spekulere på..
og kald mig bare en tørvetriller *GG*
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
Men man ser da andre grækere, der har aparte spisevaner. Flere kan f.eks af ren instinkt ikke lade være med at stjæle mad hvis de kan komme afsted med det, selvom de nu har fyldte madskåle.
Jeg kender en græker, der stjæler med arme og ben og har lagre rundt omkring i sin have *GG*
Karla er vist bare lige så sær med det, som med alt muligt andet. Hun ville også elske at få lov til at grave kødbenene ned ude i haven, men der er jeg nu en anelse for sart.
apr 2008
Ja så kan jeg vist godt pakke min lommepsykologi sammen
Men det er underligt at netop grækerhunde er så aparte. Jeg kan ikke umiddelbart begrunde det, men sjovt er det..
apr 2008
Nu kunne jeg jo komme med en dumsmart bemærkning om faren for overføre sine fobier og adfærdsmønstre til sin hund. Men det gør jeg ikke
Har det lidt svært med kyllingelår til hunde pga de medicinrester, som de kan blive syge af.
Hvordan har Lunas mave det ellers med det frosne kød?
apr 2008
apr 2008
:-))
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 95
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 95
Frost
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside