ENDELIG kom han :) {{forumTopicSubject}}
Så kom vores dejlige dreng endelig til verdenen Født d. 26 Juni 2008 kl. 11.10 , veerne startede for alvor d. 25 juni kl. 8.00 om morgenen , jeg havde det rigtig skidt og lå i sengen hele dagen , kunne ikke spise , heller ikke drikke , kastede også op en enkelt gang , kl. 1.00 var der 4-7 min imellem veerne , de gjorde ikke specielt ondt , havde det bare dårligt , blødte lidt og måtte lige puste mig igennem . Jeg ringede til fødegangen og hun sagde at det nok ikke var tid endnu , men at hun gerne ville undersøge mig , så vi tog afsted kl. 01.20 og jordmoderen fandt ud af at jeg var 4-5 cm åben , DEJLIGT tænkte jeg , så skete der jo noget .. Vi tog hjem igen , gad egentlig ikke ligge der og have ondt , der kunne jo gå længe endnu , fik 2 pinex , og tog hjem .. Jeg var ret frisk , og glad fordi nu var det nu Da vi kom hjem tog veerne til , nu gjorde de ondt . Så kl. 02.30 tog vi afsted igen , blev undersøgt igen , og var 7 cm åben , hovedet stod lidt skævt , så skulle lige rystes , det var skide ubehageligt .. Derefter kom jeg i badekar kl. var nok 4.00 ca. SKØØØNT siger jeg bare veerne forsvandt nærmest i en times tid ,og jeg fik slappet af .. Men så kom de igen , puuhaa nu gjorde de altså virkelig ondt , begyndte også at få presse trang , og det er virkelig ubehageligt når man ikke må presse , faktisk er det det værste af det hele syntes jeg .. Kl. 9.30 ca fik jeg endelig lov til at presse , DEJLIGT , men så forsvandt veerne lidt igen , eller de var ikke ligeså kraftige og der var flere minutters mellemrum .. Jeg prøvede flere forskellige stillinger , stående , i knæ , på siden osv , men der skete ikke noget .. Til sidst lå jeg på ryggen og de besluttede sig for at give mig ve-drop , der var kl. 10.45 ca og så kom der ellers gang i veerne , jeg syntes faktisk det var dejligt for nu kunne jeg mærke at der skete noget dernede , de gav mig også et spejl , så jeg kunne se hvad der skete , og der var det lille hovede jo , med kulsort hår det gav mig lige de ekstra krafter til at presse ham ud .. Så kl. 11.10 kom han ENDELIG ud , efter 1,5 timers pressen .. Helt blå , hans navlestreng havde snoet sig om halsen i sidste øjeblik , de pustede ham i hovedet og rystede ham lidt med et håndklæde , og så blev han mere og mere lyserød , og jeg fik lov til at få ham på maven .. Det første jeg sagde var , “han ligner sin far” Jeg kunne ikke helt fatte det .. Ville gerne græde , havde lyst til at græde , men jeg kunne ikke , det var vist ikke helt gået op for mig .. (det gik først op for mig 2. dag og så tud brølede jeg også)
Jeg fik den sidste presseve , og så kom moderkagen , den var meget fin , selvom jeg har røget en smule .. Så blev jeg tjekket , havde fået et par rifter , men ingen revner , så jeg slap for syningen .. Bare fantastisk
Gennem hele forløbet har farmand/ersin bare været så god , han blev hos mig hele tiden , mindede mig om at trække vejret , og fik mig til at være tryk og stærk .. Og så fik jeg lov til at hive og flå i ham .. Han var bare fantastisk ..
Dejlig oplevelse , det gør skide ondt , mere end hvad jeg havde regnet med , men det er det hele værd når man får den lille fis i armene , oplevelsen , følelsen , det hele er bare fantastisk , og selvfølgelig gør jeg det igen hvis det skulle være
Ville jeg bare lige dele med jer , og så vil jeg sige til alle gravide , GLÆD jer til den oplevelse .. Det er det mest fantastiske i kommer til at opleve ..
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 20
har selv en i forvejen
så kender godt smærten. men venter mig igen så du har helt ret i at man gør det med glæde igen
glæder mig os til den næste kommer, er gået over tiden denne her gang men mon ikke snart den gerne vil ud
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 1.001
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 149 Svar: 967
* Sonne & Jesper snart med baby Noah *
Yes , gik præcis ti dage over Bare forbered dig selv på at gå over terminen , ellers bliver du bare IDIOT hvis du går over ..
Karina *Mors hund *
FEDT
nov 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 120 Svar: 1.404
Ja veerne gør ondt, men jeg gjorde det gerne igen.-)
dec 2006
Hvis jeg var dig ville jeg gøre alt for ikke at blive sat i gang .. Ventetiden er slem , men tror det er bedst for kroppen og for baby at det går igang af sig selv ...
Meeeeen mon ikke lillemanden vælger at skåne sin mor for igangsættelse
dec 2006
dec 2006
ENDELIG kom han :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside