{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Det er ret så klamt! {{forumTopicSubject}}

Har I nogen sinde prøvet at blive rørt af en ånd?

På et tidspunkt da jeg sad og chattede med min nuværende kæreste mærkede jeg lige pludselig en hånd på min højre skulder! (somom den ånd lige kiggede for at se hvad vi skrev) det var PUHA og jeg vendte mig om i et shok! adrk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er ret så klamt!
  • #1   29. jun 2008 reikimester> hold da helt op :oO ska jeg gør det? :o/

• #2   29. jun 2008 reiki> okai uh hvor spændende. Jeg aner ik om det er nogen der vil gøre mig ondt. Men følte godtnok ham jeg så i vinduet (der ved gymnasiet), fulgte efter mig på vejen hjem :o/ adrk! blev så bange invendig at jeg var lige ved at tude! det var væmmeligt, så slemt har jeg ik oplevet det før

så derfor jeg er lidt småbange ved at gå forbi der, fordi jeg er bange for at se ham igen (det lignede en mand)

• #3   29. jun 2008 okai åh nej gad vide om jeg tør det :o/ det er ik noget problem for mig at råbe, men lige frem råbe til ham at han ska skride det sys jeg er uhyggeligt, fordi jeg er bange for at han kommer (du ved tættere på mig ind sidst). han stod ca 5 meter fra mig sidst inde bag en glasdør! det var rigeligt

• #4   29. jun 2008 reikimester: Nu synes du måske jeg spørger dumt: Vi har siden vi flyttede ind i vores hus for godt 17 år siden, haft 'grethe' boende, og hun har gået oppe om natten (vi sover i kælderen) åbnet låger og lukket dem igen, men så for et år siden fik vi en pekingeser, og siden har vi ikke hørt hende, så læste jeg en dag på nettet om netop pekingeseren, at den skulle holde ånder væk, tror du det er muligt???

Jeg har også før, haft en underlig fornemmelse engang i mellem, lige som min krop sover, og jeg har haft en susende fornemmelse i kroppen, og kuldegysninger, men jeg har ikke kunnet rejse mig op, og ikke 'vågne' helt, jeg har haft på fornemmelsen at der var 'noget' i rummet, kan der have været det?? dette er heller ikke sket i lang tid

• #5   29. jun 2008 jeh har været modtagelig siden jeg var barn, min "bror", - en jeg var emget tæt med, hængte sig selv for 3 års tid siden, hamhavde jeg meget på besøg en årgang, så meget at på efterskolen sov han hos mig, holdt om mig uden om dynen , osv ham og en anden jeg ikke ved hvem er, går også bagefter mig som i et lys af gadelygter når jeg er nervøs udenfor,,
    og dette er bare få ting af hvad jeg har oplevet.. har også oplevet at mens mig og min far snakkede om ham, at han lagde sit hoved på min skulder og sagde "bla bla bla" fordi min far altid snakker voldsomt

jeg har aldrig gjort det, som bliver beskrevet, jeg har valgt at snakke til ham, sagt at jeg ikke vil ha han kommer så tæt på, da jeg godt kan blive nervøs.. det hjalp..

der var på et tidspunkt hvor jeg var ekstremt ramt, og mener virkelig ekstremt, hvor mønstre på vægge begyndte at blive til ansigter og former som blev større og mindre.. virkelig skræmmende, der var lyde jeg aldrig havde hørt før og virkelig bare meget ubehageligt ting.
    der satte jeg mig på min seng, og lukkede øjnene, fik kontrol over vejrtrækning, og forestillede mig et lys komme op fra mit hoved og dannede en bobel om min krop, - dette skulle være mit sted. og det blev det.. fik afvide af min vejleder, at et lyserødt tæppe kan man også sidde med, det bekytter også mod dårlige og skræmmende ting

• #6   29. jun 2008 reiki smiley hvor bor du i landet..

som sagt er jeg ekstrem følsom, og min vejleder er clavoyant og reiki healer, . desværre satte hun sig for meget i hovedet ang det åndelige og fik en fysisk lussing fra den anden verden og har været meget syg ..

jeg blev normalt healet ca hver md, da jeg er ekstrem modtagelig i mine energier, og derfor hurtigt selv ryger i ubalance..

• #7   30. jun 2008 jeg tror seriøst jeg vil få et hjertestop hvis han kom helt op og stå en meter fra mig! puha tør ik tænke på det smiley jeg vælger istedet IKKE at gå forbi den glasdør igen

• #8   30. jun 2008 reiki - hun var både dygtig og stærk, men tog simpeltehn for meget ind,
    hun søgte nye healings metode, var gået igang med nye metoder, og ville læse eteologi (mener det er det det hedder)

uha øv det lige langt væk nok

• #9   30. jun 2008 puha sikke mange ting i har oplevet! jeg har heldigvis ikke oplevet sådan noget smiley Inde på mit værelse føles det nogen gange som om der står nogen i hjørnet, men det er aldrig kommet tættere på så jeg har efterhånden vænnet mig til det smiley

• #10   30. jun 2008 puha nogle oplevelser.. jeg har heldig vis ikke selv oplevet noget men jeg kender mange som har oplevet mærkelige ting.. blandandet har en af mine veninder oplevet at hver eneste gang hun gik i bad blev der skruet på hendes prusehovede så vandstrålens styrke blev svagere og krafteigere hele tiden.. meget mystisk, og efter hun havde en synsk henne hos hende så har der ikke været noget..

min mor har også oplevet at en gammel ven kom til hende hver lørdag nat når hun var gået i seng, for at fortælle at at min mor skule passe på hans kone nu han var væk.. og hun fortalte ham tilsidst at det ikke nyttede noget at han kom til hende hver lørdag og at han skulle finde fred i stedet... så blev han væk og vi har aldrig set noget siden

• #11   30. jun 2008 reikimester: tak for svar, jeg har nu aldrig været bange i de situationer, blot forundret over det:-) og vi synes faktisk det er lidt trist at 'grethe' ikke er her mere, selv børnene synes det var hyggeligt, og de har flere gange prøvet at få et glimt af hende, men der er altid blevet ro, når man kom om ad trappen; men hun har forhåbentlig fået ro på den anden side:-)

• #12   30. jun 2008 ja :9 hvad jeg lige husker så var hun, det er desværre lang tid siden..

vi snakkede om at det var pga hun gik ind i noget hun ikke skulle, der ikke var ment til hende..

• #13   1. jul 2008 Ja da jeg stod og sagde farvel til min farmor.. Hun døde to-tre timer inden jeg kom og sagde et sidste farvel til hende

• #14   1. jul 2008 kender godt den situation.. min far døde ogaå max en ½ time inden vi kom til sygehuset for at sige farvel.. han var meget syg af kræft.. og havde været det længe.. PUHA.. smiley

• #15   1. jul 2008 da min far døde efter 18 års sygdom, blev vi alle kaldt hjem, kl 14, at han gerne ville tage afsked med os alle(jeg havde våget om formiddagen). kl 17 var alle samlet, undtagen min svigerinde, og min far spurgte efter hende, og min bror måtte desværre fortælle ham, at hun var på kursus i nordjylland,og først kunne nå frem senere på aftenen. Kl ca 20.30 kom hun, og som den sidste gik hun ind til ham, han ønskede at vi kun var der én af gangen. Hun kom ud igen ca 20 min efter. Vi havde ringet efter nogle pizzaer, og inden vi skulle spise, fik jeg en fornemmelse af, at jeg skule gå derind igen, jeg gik ind kl. 21 og da var han sovet stille ind. Så vi er overbeviste om, at han holdt sig i live, så alle kunne nå et sidste farvel. En fantastisk smuk tanke, synes vi alle bagefter:-)

Kommentér på:
Det er ret så klamt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce