{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

21 TÆGER!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

da jeg kom hjem fra skoven måtte jeg gispe engang... mine hunde var FULD AF TÆGER-og jeg mener FULD af tæger..........
Jeg pillede 21 tæger af tilsammen...det har jeg aldrig oplevet før....vi giver både hvidløg og bayvantic..sidste år fandt jeg ca 4 i løbet af hele sæsonen....

-er der ingen der har fortalt de tæger at der først er højsæson for dem i august?? Jeg tror altså ikke jeg tør at tage i skoven i august hvis de først er `aktive` der(smiler)
Oplever i også at de er så vilde...? -eller er det mine hunde der er eksperter i at opsøge dem???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  21 TÆGER!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   27. jun 2008 Det var da helt vildt.. Jeg har fundet 1 på Laika i år.. Og det er alt.. Det er den eneste tæge hun nogensinde har haft, og hun er 3år...

• #2   27. jun 2008 jeg er også fuldstændig i chok...
    Jeg synes godt nok det er RET vildt....

• #3   27. jun 2008 Da jeg var i skoven for ikke længe siden kunne jeg konstant gå og fjerne dem, da de kravlede overalt på hundene!!
    Der er ufattelig mange lige nu.... føj....!!!

• #5   27. jun 2008 ja ja, der er flere slags til nakken...vi bruger det der hedder bayvantic-det siges at skulle være den stærkeste...
    Tronic: ja så når man går der og fjerner dem (eller når man kommer hjem og gør det) så kribler og kravler det overalt på en som om man er sikker på at man også selv bliver angrebet...smiler...

• #6   27. jun 2008 mathilde har haft en indtil vidre men de er så klamme føj føj og man føgler bare man også selv har dem på sig føj... mathilde har i alt haft 2 og hun bliver 3 i aug

• #8   27. jun 2008 Det var godt nok en pæn samling.. Uh de er så trælse de tæger..

• #9   27. jun 2008 Hej Ann: det med kuglen, det er helt normalt. Det er ikke altid at de får dem, men det sker også her sommetider...det er ikke noget at være urolig for smiley
    Jeg er også overbevist om at det altså må være det største tæge-år i historien...smiler.. vi piller også nogen af hvis vi bare har været på normal skovtur...
    vi har altid givet hvidløg, men det er tægerne altså kolde overfor i år...!!! og selvfølgelig nakkedråber smiley

• #10   27. jun 2008 normal gåtur skulle der selvfølgelig stå smiley

• #11   27. jun 2008 synes også det er helt vildt i år.
    Leika har haft 6 tæger de sidste 2 uger, er ved at være lidt træt af dem.
    synes bare de er for klamme.
    Men heldigvis har hun ikke haft så mange på en gang endnu.
    Men tjekker hende også konstant.

• #12   27. jun 2008 Sofus har også tæger KONSTANT ! Åh er træt af dem ! Ja han havde for første gang en "knude!" der hvor tægen havde været lige ved en brystvorte ! Jeg tænker kræft med det samme og ringer til Dr. dyr både om morgenen og ved en 21 tiden da jeg mener den da for læææægst burde være væk ! Men nu er den ved at svinde ind ! åh haa

• #13   27. jun 2008 Min Bonzo ligner også et loppecirkus hver gang, at vi går ud af haven. Utroligt, hvor de små skiderikker kommer fra

• #15   27. jun 2008 bare lige for at være rigtig ulækker, så husk lige at kigge jer selv godt efter for tæger.....gyyyssss smiley

• #16   27. jun 2008 puha hvor ulækkert!! jeg går meget i skoven, skal derned i morgen, må hellere få dem tjekket godt når vi kommer hjem..

• #17   27. jun 2008 hej
    tæger er fra maj til september så det er meget almindeligt med tæger men 21 det er vist rekord smil

vi kontrolerer altid børnene når vi er i skoven i den periode og det at der er så mange nu har noget at gøre med at det har været så varm først og så regnet en del ( siger skovfogen )

både jeg og min arbejdskollega bruger bayvantic vet og siden da har ingen af vores hunde tæger
    min arb kollega bor i udkanten af en skov så vi har gode erfaringer med det

Kommentér på:
21 TÆGER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce