{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.292 visninger | Oprettet:

En uge i behandlingen HÅRSÆKMIDER. {{forumTopicSubject}}

Så er vi en uge inde i vores behandling af hårsækmider. Vi skal vaske for første gang i morgen. Og sidste uge fik han en advocate i nakken. Jeg vrøvler nok når jeg siger jeg allerede kan mærke på hans pels at den allerede er blever blødere i nakken hoved, og forben. Men nu går jeg ihvertfald i den tro. Glæder mig til at kunne skrubbe ham igennem fra snude til "hale", og se om det virker.

Hvordan går det med jer andre der har hårsækmider.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En uge i behandlingen HÅRSÆKMIDER.
  • #1   24. jun 2008 det lyder da dejligt, håber at det virker hurtigt på jer. vi kæmpede i 6 måneder

• #2   24. jun 2008 Håber virkelig ikke at vi skal kæmpe så længe. nu skal vi bare holde hans imun oppe så længe det står på, så der ikke er andre ting vi skal døje med samtidig. Har lidt tynd mave igen igen, stopper det ikke i morgen, så det skånekost igen igen igen.

• #3   24. jun 2008 du kommer bare forbi mig, så skal vi nok få hans imun op:-)

nej hvis du går ind på www.kiplers.dk har hun en god grønsagsblanding der hjælper på hundens imun. det kunne være du skulle prøve den.

• #4   24. jun 2008 Jeg skal lige have bugt med hans dårlige mave. Som jeg ikke tror der går så lang tid med, så kan de godt være vi skal snakke sammen, og se dit udvalg *ss*

• #5   24. jun 2008 så er det skånekost og kiplers blanding er god som grønttilskud til en syg hund, brugte den selv lidt i starten. indtil dbc fik overtalt mig til at deres produkter var bedre. men jeg er blevet klogere og hved nu at den godt kan bruges.

men du kommer bare, min dør er åben:-)

• #6   25. jun 2008 Chili fik hendes første behandling i fredags, syns ikke rigtig jeg kan se nogen forskel på forbenene endnu, men jeg kan til gengæld se rigtig stor forskel på hendes pote, den var i betændelse pga hårsækmiderne, den er blevet behandlet med shampoo hver anden dag, piller 2 gange om dagen og creme 2 gange om dagen, og det må siges at det har været rigtigt effektivt, så krydser fingre for at hun reagerer på samme måde overfor advocate smiley

• #7   25. jun 2008 ja abby skal til dr dyr imorgen til tjek for at se om hendes behandling skal ændres da der ikke overhovedet er tegn på bedring med advocate... sååå jeg er lidt spændt/nervøs for hva vi får at vide imorgen smiley

En der bor ude ved os har fået en helt anden behandling som er en sprøjte de skal have 1 gang om ugen... deres hund er i meget god bedring, han var så medtaget at dyrlægen knap troede han ville overleve.

nogle der kender til denne såkaldte sprøjte?

• #8   25. jun 2008 vi har både været på pipetten, noget flydende vi skulle sprøjte i munden, piller, og ugenlig sprøjte. du må ikke spørge mig hvad det hed om om noget af det ikke lige var til miderne. lulu var også meget medtaget og der var ikke noget af det der hjalp på hende

Kommentér på:
En uge i behandlingen HÅRSÆKMIDER.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce