Trick-konkurrence! {{forumTopicSubject}}
Jeg fik lige en idé.. Vi er jo allesammen sådan nogle træningsfreaks, ing'? Derfor synes jeg det kunne være rigtig sjovt, at finde på ét fælles tricks, som man så havde fx. 2 uger til at lære hunden. Så skulle man selvfølgelig komme med opdateringer om, hvordan træningen gik, og til sidst kunne man så filme "det endelige resultat". Godt for både hund og ejer
Problemet bliver så bare, at finde et trick ingen af de tilmeldte hunde kan. Men det tager vi senere!
Så er der nogen der er friske? Så laver vi lige en lille liste. Desværre tager jeg meget snart på ferie, så det skal gå lidt tjept, hvis jeg skal nå at være med.
Jeg bestemmer lige det første trick, så vi kan komme i gang Det første trick bliver: Løft benet.
Hvis din hund allerede kan det, må du vente på det bliver et andet trick
Kort beskrivelse af tricket:
Hunden skal kunne løfte det ene bagben på kommando. Hvliket et er selvfølgelig valgfrit
Et lille spørgeskema som meget gerne må udfyldes af deltagerne:
Deltager:
Hundens alder:
Måde du vil lære hunden tricket:
Skal vi ikke sige at vi afslører det endelige resultat d. 2 juli? Hvis man skal på ferie før, er man selvfølgelig velkommen til at offentliggøre resultatet inden
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 331
Hvilken kommando vil du bruge?
feb 2008
Hundens alder: knap 15 mrd.
Måde: Køre hånden langs benet, evt kilde poten lidt. Og så med den ultimative løsning: Frolic!
Kommando: "Hvad gør hanhunden?" hvor "hanhund" vil være det jeg bruger.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 911
jul 2007
feb 2008
Sabelles første træningssession gik sådan lidt bop-bop. Hun er totalt træt idag! Så hun stod bare og slikkede på min hånd for at få godbidden og ænsede nærmest ikke, at jeg prøvede at få bagbenet op. Men okay, bernere er jo ikke kendt for at have så meget styr på bagpartiet.
jul 2007
feb 2008
jul 2007
Hvis Sabelle også har det sådan, burde det være meget nemt at lære hende!
feb 2008
Men hvis du gerne ville, og havde et godt forslag til et trick, så må vi jo bare holde konkurrence alene
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 19
Navn: Line med Border Collien Charmo
Hundens Alder: Knap 5 år
Måde du vil lære hunden tricket: Uhh svært, guf og masser af ros, da han er en meget underdanig hund, han lægger sig bare på ryggen hvis man går for hurtigt frem xD
Hvilken kommando vil du bruge?: Sort eller Hvid (det er min plan jeg vil lære ham begge sider)
feb 2008
Så må Sabelle lære at tænke lidt over sit bagparti Det kan være, det kan hjælpe på klodsedheden også. Det er sket mere en én gang, at hun har kørt halen henover bordet.
jul 2006
Tror ikk du skal regne ed at charmo når at lærer det. Vil æde min hat på at han bare lægger sig på ryggen xD
feb 2008
Sabelle når sikkert at glemme det, mens vi er på ferie *ruller med øjnene*
feb 2008
Nu er næste mål, at hun løfter på kommando, og at hun holder det oppe.
jul 2006
Har slt ikke haft tid til at træne
feb 2008
Trick-konkurrence!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside