Nye billeder Nye billeder
Af dejlige Pepsi. Tænk jeg alle har sagt at det bliver som at få en baby igen, men det syntes vi bare ikke. Hun er så rolig og nem så vi nærmest kunne glemme hende hvis ikke det lige var at vi er blevet så forelsket i hende. Hun har knuttes sig så stærkt til os så hun aldrig går i snor i parken, bliver tæt på os. Leger med andre hund hver dag uden at lave ballade. Ungerne elsker hende selvom hun prøver krafter med dem, specielt den lille på 3. Men alt i alt har hun bare altid været hos os, vores super dejlige tøs. må lige vende mig til alt den kontakt hun skaber, det er jo ikke en hund man ser hver dag:-).
Smut lige forbi og se hvor dejlig hun er blevet.
(link fjernet)
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 1.033
Ja, man skal vænne sig til al den opmærksomhed. Og det bliver kun værre, jo ældre hun bliver
Og så alle standard spørgsmål og kommentarer
- øj, er det en hest eller en hund?
- nej hvor smart, en ergonomisk korrekt hund !
- spiser den et helt rugbrød om dagen?
- hvor meget vejer den?
- hvor høj bliver den?
- nej, nu må den da være udvokset (fra 10 mdr's alderen)
*GGG*
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 84
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 162
feb 2008
Hvorgammel er det nu Azimut er?
feb 2008
feb 2008
okt 2006
Ja, fodermarkedet er en jungle og evig årsag til bekymrede "hundeforældre"
Jeg vil lige præcisere, at Morten allerede havde taget højde for aldersforskellen. Det var som 4 måneders hvalp at Azimut spiste omkring 900 g om dagen. Det var hvalpefoder.
I dag er han 6 måneder og får omkring 1.000 g om dagen.
Vores ældste ulvehund spiste i øvrigt cirka samme mængde.
Men det bedste du kan gøre er self. at vurdere på hendes udseende og aktivitetsniveau. Med dyrlægen i baghånden, går det nok ikke helt galt
PS. FIk vi sagt, hun er DEJLIG
feb 2008
Jeg tog lige papirene frem fra opdrætter igår for at tjekke dem og minsanden om ikke hunhar skrevet at vi skal give vitamin skanalka fra hun er 3 mdr argggg kastede mig ud i bilen til morgen og købte vitaminer for bare at finde ud af ad man ikke kan få dem længere. Købte så noget der hedder berthelsens mineraler farmacuten garenterede at det er det samme (håber jeg) der er en masse ting i bla 252 mg calcium i 9 tbl (hun skal kun have 6) og magnesium 144 mg (ogsså i 9 tbl).
Er det nok.
Håber at forskellen på fodret mængen er foreskellen på hvalpe og voksen foder. Men når jeg ser på hende syntes jeg at hun ser helt fin ud og så får hun jo også lidt ved siden af he he.
okt 2006
Ham der står for Kingsmor var kunde i min mands butik. Vi spurgte, hvorfor han ikke havde et hvalpefoder til store racer. Han svarede at det koster ham over 1 million kroner i at udvikle hver ny foder-variant, og derfor kunne han ikke gå ind i foder til store racer, da det ville tage for lang tid at tjene pengene hjem.
Men derfor tænker jeg, at når producenterne bruger 1 million kroner, må man vel går ud fra , at de har lavet en masse analyser, for at finde frem til den helt optimale fodersammensætning for hvalpen. Og hvorfor så eksperimentere selv?
Men jeg kender det godt ... man læner sig self. meget op af sin erfarne opdrætter. Det har vi også altid selv gjort. Vi gjorde som TIna - hvalpefoder og så tilsætning af C-vitamin i tandfældningsperioden.
Ja - det er værre end at få en menneskebaby
okt 2006
Jeg er SÅ glad for at jeg denne gang har haft "mødregruppe" med Tina og Pia fra Vamdrup (tak Tina for din tålmodige støtte)
feb 2008
Der faldt en sten fra mit hjerte, da jeg læste hvad Tina skrev om at bertelsen er godt nok Puha. Jeg er jo ny i hunde verden og også i ulve verden og der er så mange spørgesmå der hele tiden dukker op, håber ikke jeg er for meget, men det føler jeg ikke:-)
Ps. skal man klippe håret i mellem poterne, det er lige pludselig blevet meget langt og hvornår skal de trimmes første gang.
Kærlig hilsen hende med de mange spørgsmål he he
okt 2006
Og sig endelig til, når turen går til Jylland.
Nye billeder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside