Hun fælder. MEGET! {{forumTopicSubject}}
Ja, Sabelle fælder altså rigtig meget lige for tiden, og har gjort det i et par uger eller der omkring. Og det er RIGTIG meget. Man kan decideret sidde og hive store hårtotter af hende, om er sådan lidt støvede og grålige. Hun har lige fået en sandkasse, så det forklarer selvfølgelig støvet.
Jeg ved godt, at de fælder, men jeg synes virkelig det er voldsomt. Hun smider nok hvad der næsten kunne fylde en alm. indkøbspose op hver dag.
Kan det virkelig være rigtigt at hun fælder så meget?Min mor er lidt bange for om det måske kunne være noget allergi, men jeg har tjekket selve huden, og den ser fin ud, så jeg har bare sagt, at det ikke var noget at bekymre sig synderligt om. Men nu ville jeg alligevel lige høre om jeres Bernere fælder ligeså voldsomt.
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
Bailey skal i løb til August og hun fælder ligeså meget nu... Det starter som regel 2 mdr før løb.
En anden begrundelse kan være årstiden. Vejret skifter meget for tiden og det har i en lang periode været varmt. Vinterpelsen skal af og det sker pludseligt da varmen kom pludseligt
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 105
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 280
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 331
Jeg har godt set den der Coat-King, så vi må ud og investere i en
Vi har engang fået at vide, at hvidløg var giftigt for hunden? Kunne ikke helt forstå det, for havde da også hørt om at man brugte det som loppemiddel. Vi bruger egentlig bare Frontline, det virker fint her.
Hun har det meget varmt, men ikke varmere end hun havde det sidste sommer, hvor det var hvalpepels.
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 91
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 87
feb 2008
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 105
feb 2008
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 135
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 13
santos fælder også meget altid.. han er allergisk over for lopper og det er derfor.. måske du skulle tjekke.. men kan love for det ikke er sjovt.. hvis det er.. håber du finder svar på dit spørgsmål..
knuzz
Hun fælder. MEGET!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside