{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Livet er hårdt :o( {{forumTopicSubject}}

Ja som jeg skriver så er mit livet hårdt.

Mig og min kæreste har besluttet os for at gå fra hinanden efter 8½ år, vi har i lang tid levet sammen men også "hver for sig" hvis i forstår. Og jeg har i et stykke tid været afklaret med at det var bedst at gå hver til sit, men nu hvor det blev en realitet så er jeg fuldstændig slået ud over det.

Jeg tuder og tuder hele tiden og ved ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. Vi er dog skiltes uden problemer og skal også nok finde på en løsning med hundene, men lige nu virker det hele bare så uoverskueligt.

Undskyld men jeg skulle bare lige ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet er hårdt :o(
  • #1   14. jun 2008 Mega trøstekrammer. Det kunne du vist godt bruge lige nu.

• #2   14. jun 2008 Puha... At gå fra hinanden efter man har været så længe sammen. Det er ikke sjovt. Men godt det er med forståelse for hinanden I har stoppet det. Ønsker dig det bedste.

• #3   15. jun 2008 knus og kram det er en hård en, men det skal nok gå alt sammet. Husk på der er en kun en spand fuld drenge men et helt land fuld. Det sage min mor altid. Mange knus Trine

• #4   15. jun 2008 ej hvor er det bare trælst for dig. det er klart noget andet at "stå i det" end når det stadig er ved snakken.. det er ikke let lige nu, men på sigt er det helt klart bedre at du får kærlighed ind i hverdagen end i "bare" lever sammen. men det er længe i har været sammen, og derfor selvfølgelig også hårdt nu smiley knus herfra, håber du snart kommer "ud på den anden side".

• #5   15. jun 2008 Mega trøstekram herfra.

Det må være hårdt at tage den endelige beslutning, men hvis det er bedst for alle parter, så skal du nok komme videre...

Skriv endelig hvis du mangler lidt opbakning

• #6   15. jun 2008 TRØSTEKRAM

håber i finder ud af det hele smiley
    det er så trist :'/ smiley

• #7   15. jun 2008 Jeg føler med dig, men det er nok det bedste hvis i alligevel har levet hvert jeres liv i længe. Jeg håber i finder en god løsning med hundene og at du ikke får det alt for svært med at komme videre. Bare hæng i.

• #8   15. jun 2008 Kæmper krammer herfra ..
    Gør mig ondt ..
    Håber du kommer videre , ellers kan du altid trøste dig med hundene ..

• #9   15. jun 2008 Tak for krammer allesammen.

Lige nu er det hele uforståeligt og jeg har tudet i to døgn nu og har svært ved at se hvordan jeg skal komme videre. Havde han været et svin, så havde det gjordt det meget nemmere. Men jeg håber at hvis det hele kommer lidt på afstand at følelserne så kommer tilbage. Jeg har mistet en del af mit liv, og det går så meget ud over hundene fordi de reagerer meget voldsomt når jeg har det dårligt og det kan jeg ikke bære i mit hjerte.
    Det hele er bare noget lort.

• #10   15. jun 2008 STORT KRAM HERFRA.

Føler med dig, det er bare så skide hårdt sådan noget.. Selvom det er svært, så hold panden højt.

• #11   16. jun 2008 Trøstekram herfra.. Det må godt nok være hårdt efter så mange år sammen, så det er da kun dejligt at I kan snak om det og finde en god løsning for jeres hunde.. Held og lykke

Kommentér på:
Livet er hårdt :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce