Præsentation Præsentation
Ja...Har vi præsenteret os selv? Ellers synes jeg da at vi skal gøre det, bare for at vi nogenlunde ved hvem hinanden er.
Jeg hedder Rikke, 22 år (snart 23). Jeg bor langt ude på landet i Bjerndrup mellem Kliplev og Tinglev, sammen med min kæreste gennem 8 år ca.
Vi har 2 Belgiske Hyrdehunde (Groenendael) på 3 år, de er fra samme kuld så det har været en hård kamp for os, men nu går det nogenlunde. Den ene arbejder med min kæreste om natten (vagthund) den anden går jeg til agillity med. Og så udstiller vi meget.
Jeg arbejder på plejehjem hvor jeg nogen gange har en af hundene med.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 863
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 373
Puha.. det var vidst lige det (:
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 373
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 41
hedder anette er 39 år og bor i bølå i nærheden af tinglev og padborg
bor på en nedlagt ejndom med fjordhest, pony, 5 staldkatte og min forkælede jack russelterrier speedy.
tildaglig arbejder jeg som pædagog i en børnehave
min fritid bruges på venner, ringridning, hund og andre spændende ting
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 277
Jeg hedder Tina (svært og gætte hva)... Jeg er 22 år og bor i bette Bramming i egen lejlighed... Men stadig tæt på mors kødgryder
Jeg har lille Pino, en chihuahua, der er lidt over 4 måneder..... Og han bruges nu bare til hygge/putte hund
Ville egentlig gå til træning med ham, men da jeg ikke lige vidste om jeg skulle flytte, og lige fik mig en elevplads, synes jeg 900 kroner var rimelig dyrt, hvis jeg alligevel ikke havde tid til det...
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 220
Jeg hedder Suzan (24 år) og bor i Vandling lige udenfor Haderslev, sammen med min kæreste (28 år) i et lækkert hus med en dejlig stor grund..
Vi har p.t. 2 Amerikanske Staffordshire Terrier... Vores tæve træner jeg meget med bl.a. spor og rally lydighed...
Vi udstiller også meget både i indland og udland
Jeg er lige som Berit ved at uddanne mig til Kørekort til Hund instruktør i DKK kreds 4.. Og skal igang med hvalpeinstruktør udannelsen i samme kreds til efteråret...
Vi har også en hjemmeside.. www.123hjemmeside.dk/flipside
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 35
jeg har to hunde
den ene er kaja min rottweiler
den anden er spike han er en blanding af mastiff og rottweiler
maj 2008
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 1.149
apr 2007
Følger: 86 Følgere: 81 Hunde: 7 Emner: 37 Svar: 314
Jeg hedder hanne og er enlig mor til sidste unge i reden hun bliver 10 her den 30 juni,,, vi bor i en bette flække som hedder agerskov... vi bor i hus med dejlig stor have.. vi har 3 hunde... Mia som er gravhund og er lige blevet parret med vores hanhund vi venter hvalpe til aug,,,, så er der Kurt os en graver en bisse af format.... og så er der Cocio som er en lhasa hende går jeg på udstilling med hun er 7 mdr....
jeg har os en hjemmeside i er velkommen til at kikke forbi og lig gerne en hilsen i min gæstebog... www.agerskovbanden.dk
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 30 Svar: 642
7år.Hedder Sabrina er 28 år . enlig mor til en datter på
Har Lucky som enste hund. har dog et par marsvin også
Bor i Hoptrup ca 8 km syd for haderslev, har den store fornøjelse at have slivsøen i baghaven, har planer om at blive boende her i mange år endnu
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 81
igemmen 4 år og jeg har to piger på 11 og snart 9 år også har vi lille i emil på lidt over 1 år..
det hvad så ldt om os
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
Jeg er så `moren` til alma på kun 4 måneder som er shar pei og storebror charlie som er 7 år (uha som tiden flyver) der er rottweiler (han tror så selv han er en lille skødehund og er helt overbevidst om at han har størrelse som en gravhund)
Jeg bor sammen med min dejlige kærste lidt syd for aabenraa i et hus, med en frygtelig lille have, så vi kigger med lys og lygte efter noget andet .
Lille alma går vi til hvalpetræning med, og charlie træner jeg lidt med hjemme.
Knus fra maja
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
www.123hjemmeside.dk/BoysInBlack
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 195
Jeg hedder Tina og er 21 år. Jeg bor i Rudbøl, som ligger 8 km fra Tønder. Jeg har en dejlig Japansk spids som bliver 2 den 26 Juli. Jeg arbejder til dagligt i en Calle butik i Tysland, hvilket jeg har gjort i 8 måneder.
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 120
aug 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 56 Svar: 890
Jeg hedder Heidi er 29 og bor lige lidt ude for sønderborg. jeg bor i hus med min mand gennem 10 år, og vores 3 dejlige børn.
Vi har vores to hunde smlla og coco så har¨vi lige fået en kat...(mig der ellers ikke er kattemenneske!! men min søn fandt en lille tynd en
Jeg er tit nede i madeskoven - hundeskov så der kan i "løbe på mig"
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 361
Jeg hedder Lene (20) og kæresten Kasper (21), vi bor 8 km. fra RIbe i en lille by der hedder Vester Vedsted, her lejer vi en lejlighed, hvor vi også bor sammen med vores dejlige labrador Rofus (1)
Jeg er lige ved at afslutte HG, og begynder 1 juli i en El-plus butik i Bramming som elev. Ellers holder jeg meget af og bruge tid på Rofus, og hva jeg nu ellers kan finde på
Kasper arbejder på Ribelund i Ribe, hvor han passer de gamle mongoler, på et af deres bosteder.
Rofus og jeg kan godt lide at tage en tur i Stensbæk hundeskov
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 173
som vores profil navn nok afslører så hedder vi Adel og Marianne men det er hovedsageligt mig (marianne) som sidder bag skærmen .. min gemal tager et kig i ny og næ .. *s* .. Vi er begge de stolte ejere af Shira .. vores knap 2 årig amstaff som sørger for at holde gang i vores hverdag .. sammen bor vi i midten af sønderborg i llejlighed så det meste af vores tid bruger vi nede ved stranden i sønderborg hvor Shira kan få brug nogle af alle sine kræfter .. *s* .. Jeg er i øjeblikket igang med sygeplejerske uddannelsen mens manden tjener pengene hjem ..
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 27
Så ville jeg også lige være med.
Mit navn er Kristina, jeg er 22 år, og bor i Tinglev.
Leika (blanding af Kleiner Münsterländer og springer spaniel) er knap 1½ år. Hun blev født den 27. Februar 2007 på langeland, synes det kunne være lidt sjovt, hvis man kunne møde hendes 10 søskende herinde, og se hvor flotte de er blevet.
Jeg arbejder i en butik i Tønder *S*
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 45
Præsentation
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside